Welke uitvoering?

hier is de foto is wel van een golf maar staat het zelfde op

GroteFoto-DRHOCFY3.jpg



groeten ger
 
Dat nummer is ook te lezen achter de voorruit en hij is al een keer gekloont. Ik maak me er niet zo druk over.
(En daarbij kan ik niets meer met de foto nadat ik hem ge-upload heb)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
achter in de kofferbak staat het op de vloer en het staat in je instructieboekje van je polo

groeten ger
Vandaag ook hier naar gekeken omdat ik via Internet er niet uitkom welke uitvoering ik heb.
Helaas is de sticker niet meer leesbaar en het originele instructieboekje is verdwenen.
Iemand een idee hoe er dan achter te komen?

Heb het op Autoweek nagekeken.
Bij een 1.4 16v 75PK. mis ik de regelbare dashboardverlichting.
Bij een 1.4 16v 75PK. Altlantic mis ik de regelbare dashboardverlichting.
Bij een 1.4 16v 75PK. Sportline mis ik de leeslampjes achter.
Bij een 1.4 16v 75PK. Comfortline mis ik de regelbare dashboardverlichting, verlichte male-upspiegel, leeslampjes achter en regensensor.
Bij een 1.4 16v 75PK. Highline mis ik de sportstoelen, verlichte male-upspiegel, regelbare dashboardverlichting en regensensor.

Heb wel ontdekt dat mijn wagen waarschijnlijk een F als energielabel heeft. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Heb wel gekeken bij 3-deurs, hatchback 2001-2005 en ben daar van uit gegaan.
Volkswagen Polo vergelijken | AutoWeek Carbase - AutoWeek.nl
En dan de 6e wagen kiezen.

Volgens Autoweek zijn er uitvoeringen van een 3-deurs met leeslampjes achterin.

Trendline staat er bij Autoweek niet bij. :(

Turijn is niet in 2003 geleverd volgens Autoweek.

Ik heb inderdaad (helaas) geen sportstoelen. :(

Dit is mijn uitrusting zoals ik hem gekocht heb.

Uitrusting.JPG
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ja idd [MENTION=3879]Ruittie[/MENTION]; met die kentekencheck app staat er meestal bij welke uitvoering het is.

Maar aangezien je je stootlijsten en spiegels niet in kleur hebt, heb je in ieder geval geen highline (behalve als iemand het heeft vervangen/verkocht natuurlijk).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!