Welke sport beoefen jij?

Snowdude

Bekend lid
Ik weet dat het poetsen van de auto en dan hier met name de Polo veel tijd kost....ook het mooier maken gaan vele weekenden in zitten op zoek naar die ene velg of dat gave stuurtje...
Maar sporten de "Mypolo" forumleden ook?

Ik zal aftrappen:

In de winter ijshockey (plaatje zegt genoeg) Altijd in het eerste gespeeld, jeugtrainer geweest en trainer/speler/coach eerste team.
Daarnaast als ik tijd heb ga ik snowboarden. Alst maar koud is ;)

In de zomer veel skaten, inline hockey, potje basketballen, en heel soms de sportschool. Deed ook nog aan Krav Maga maar daar ben ik mee gestopt ivm mijn werk.

Op mijn to do lijst staat nog: leren wake-boarden en ik zou een keer willen parachute springen.

Bankhangen ;)
& vanaf augustus weer zondagmorgen een bal hard weg trappen met het 8e & eindigen in de kroeg 8-)

1x per week Judo
4x per week Fitness gesplitst in 2x kracht + 2x cardio volgens een schema dat opgesteld is door mijn fitness instructeur
1x per week Wushu

mijn doel is eigenlijk meer vet verbranding...dus niet breder te worden ofzo...

Maandag: Judo (1,5 uur)
Dinsdag: Krachttraining
Woensdag: Cardio (dit is heel intensief...na die 45 min ben je KAPOT met veel intervallen)
Donderdag: Krachttraining
Vrijdag: Cardio (zelfde als woensdag)
Zaterdag: Wushu (2,5 uur)
Zondag: Luieren tot je in slaap valt

Zie johan en jeffrey met uitzondering van het hardlopen en voeg er rostklimmen aan toe :)

al 16 jaar honkbal.... topsport niveau
In het seizoen draait alles om de sport, leef naar elk weekend toe (za/zo wedstrijd) en elke training (di/do). Thuis staat bijna alleen maar ESPN op, amerikaanse sportzender voor de nodige baseball.

[resize=640:2g4cn3da]http://imageshack.us/m/715/3668/24047322081796793085010.jpg[/resize:2g4cn3da]

Die lange met die knuppel... Dat ben ik

@Soedje

Ook fanatiek dus.....
IJshockey seizoen is van oktober tot maart....was altijd 3 x trainen en 2 wedstrijden.
Sinds een paar jaar een niveau lager gaan spelen, nu maar 2x trainen en 1 wedstrijd.

Snowdude zei:
@Soedje

Ook fanatiek dus.....
IJshockey seizoen is van oktober tot maart....was altijd 3 x trainen en 2 wedstrijden.
Sinds een paar jaar een niveau lager gaan spelen, nu maar 2x trainen en 1 wedstrijd.

Jep, behoorlijk haha. Het scheelt heel erg dat mn ouders er altijd in hebben gesteund.. Mn pa was vroeger al taxi voor me. Ben namelijk 20 dus rijd net 2,5 jaar pas zelf naar wedstrijden en trainingen :shock:

@Soedje

Ik ken dat....Ouders ook fanatiek met de ijshockey, gingen overal en altijd mee kijken.
Vader is coach geweest (kon voor geen meter schaatsen), moeder in het bestuur.....echt een sport familie :mrgreen:

Als ik niet hoef te rijden doe ik aan de sport van het arm heffen :P Bij voorkeur in de zon op een terrasje :P
beerfresh-1.gif

@Snowdude

Waar ijshockey jij dan? Mijn ene neef in Dordrecht.. Mn andere neef rijdt 4 keer per week naar Duitsland. Schijnt dat dat de enige weg naar Amerika is ofso....

@soedje, ik speel in Dordrecht in het tweede op dit moment.

Ben er even tussenuit geweest (seizoen of 3) en ben weer gaan spelen afgelopen seizoen.
Heb altijd in het eerste gespeeld waarvan de laatste jaren bij Dordrecht.

Hoe heet je neef?

In nederland kom je niet ver nee dat klopt...de tijden dat je nog leuk kon bijsnabbelen zijn voor bij :D .... Heet jouw neef niet toevallig Simon de Wit?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!