Welke schroefset voor GTI

Ik zoek voor mijn komende GTI (6r) een goede schroefset, ik dacht, dat de dealer deze voor mij wilde monteren.
Hier zijn ze op terug gekomen, dus zoek adres waar goede schroefsets verkocht en gemonteerd worden ((Omgeving Rotterdam))

Nu is mijn vraag, waar rijden de meeste van ons hier GTI rijders mee qua schroefset?

Kan er rond de 1000 euries voor gaan uitgeven, wie heeft raad?

Alvast bedankt :mrgreen:
 
Ik heb een KW Inox V1 schroefset onder mijn 9n3 GTI.
Rijd super.
Je stuitert niet de hele auto door en het is comfortabel en stug tegelijk.
En omdat de set van rvs is heeft het in de winter totaal niet te lijden.

Ik heb deze set bij www.leosautoservice.nl besteld en laten monteren.
Nette lui met kennis van zaken en een hele goede service.
 
OHHH, dat vind ik nog meevallen, ook jij TH@NKZzz voor de info!
Inspiration_by_CryoSphinx-1.gif
 
@ enzolino,
ik meende dat dup ooit op 't forum had gepost dat hij voor z'n air 1200 kwijt was en als hij 't liet doen dat 't 2700 was :roll:
maar ik kan 't natuurlijk ook verkeerd hebben..
als er airride te verkrijgen is voor een eurootje of 1500 dan is dat een zeer schappelijke prijs :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Zo ja, Airride... Heb ik ook even aan gedacht, (Mijn vriendin vind het ook wel wat
_convertable__by_ScreamingGerbil-1.gif
) maar dan zal ik even moeten doorsparen
_moneyshower__by_ledmaidend2yeadp-1.gif


Maar even een vraag... Ik weet niet beter, dat als je een schroefset gebuikt, elke keer dat je je auto verlaag / verhoogd, je de auto ook elke keer opnieuw moet uitlijnen.

Hoe zit dat dan, als je airide's heb?

Of heb ik dit verkeerd begrepen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!