Welke schade heb jij momenteel aan je 6R?

Carolien zei:
Ik heb na 3 maanden één boavista velg beschadigd. Zoowh wat was de vriend boos. Ik deed het niet expres!!Ik ben nog steeds zoekend naar een originele Boavista velg voor zijn verjaardag. Ook weet ik dat er heus wel meer krasjes en beschadigingen op de velg komen. Maar dan heb ik het in ieder geval goed gemaakt...

Vrouwen achter het stuur................ ;) ;)

Ehmmzzzz...ik heb 2 BoaVistavelgen uit m'n handen laten vallen bij het omwisselen van zomer naar winterwielen...Ik kon me wel voor m'n kop slaan!! Ik kan er eigenlijk nog kwaad om worden, maar goed je kunt het niet meer terugdraaien.
Als het goed is wordt er vandaag ff wat aan gefabriekt door een vriend van ons die ook auto's kan spuiten...dus ik hoop dat het resultaat weer keurig is voor strakjes...

Komt nog bij dat ik al zo poepzuinig ben op mijn spullen en dan dit door een stommigheid. Tja, wie gaat er dan ook 2 velgen tegelijk meezuilen als vrouw zijnde :oops: :shock: :? Beetje erg blonde en vooral domme actie zullen we maar zeggen... :oops: :cry:
 
2 x uit je handen laten vallen? dan heb je waarschijnlijk de wielen eraf gehaald en toen bij het verwisselen de boavista velg laten vallen face down op de stoep (lekker scheuren)
zoiets bijvoorbeeld? lijkt me echt klote zoveel schade dat het echt zichtbaar is :(
 
Ik heb ze niet 2x laten vallen; ik heb 2 wielen laten flikkeren....:cry: :oops: Ze vielen uit m'n handen toen ik ze naar de schuur wilde brengen..Er zaten wel VW hoezen om heen, maar ze zijn wel beschadigd ja...Gescheurd zijn ze zeker niet!! Maar goed, inmiddels is onze vriend al bezig geweest en ik moet zeggen: het resultaat is nu al verbluffend!
 
Sjeezus!! Rijdt ik vanochtend omstreeks 6.12u op de A15! Krijg ik ineens een regen met steentjes tegen mn auto aan!!!

ik heb de auto noggeen eens éé'n JAAR en ben al 2 keer voor een ruitreparatie geweest.

Dit is de 3e keer weer een ster! en mn motorkap inclusief mn sticker op mn motorkap erbij! :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik heb rijkswaterstaat direct gebeld dit keer laat ik het er niet bij zitten, ik heb zo'n schade formulier ingevuld. Ze gaan me nu maar een nieuwe motorkap betalen. Elke keer is het die K* A15 met die K* steentjes & dan nog es 4 weken wachten totdat ze kunnen reageren, dacht het niet the stalker will be the only walker.

Denk je een nieuwe auto aan te schaffen om geen makementen te hebben krijg je ze alsnog door slecht onderhoud! Beetje lastig! We betalen steeds meer voor benzine mogen ze de straten wel wekelijks voor in de gaten houden!

I.p.v dat ze die dure Koopwoningen bouwen kunne ze beter aan de weg gaan werken!

Ben zo pissig!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
dat is echt klote voor je Enzolino
vooral omdat je zo'n sticker op je motor kap hebt dan gaat dat echt opvallen als daar schade op zit...heb je veel motorkap schade dan?
pics van de schade? ben wel benieuwd wat de schade precies is...
 
Ja man het zijn putjes en niet zo weinig ook, misschien ga ik wel iets anders apart doen met mn motorkap heb wat moois in gedachten. Alleen weet ik niet wat dat gaat kosten. (duur weer ckr) :cry:
 
Ja hoor! het heeft wel 2 hele weken geduurd voor ze mij ook te pakken hebben :evil: wist dat het eerste krasje pijn zou doen maar DIT?!?!
In mijn eigen straat, vlak voor mijn eigen deur.. geen briefje NIKS! Beetje navraag gedaan en er scheen rond een uur of 1 vannacht een auto hard de straat uit te hebben gereden..

Foto's spreken voorzich, bumper is niks meer waard.. Is aan alle kanten gescheurd doordat de stootstang die erachter zit erdoorheen gekomen is! :evil: :(
[resize=600:2qcrldz9]http://i55.tinypic.com/rcpp1y.jpg[/resize:2qcrldz9]
[resize=600:2qcrldz9]http://i56.tinypic.com/nnu26c.jpg[/resize:2qcrldz9]

ik heb alle auto's hier al bekeken op schade, maar blijf dit voorlopig ook doen :evil:
 
Dit doet zeker pijn!!! Damn man... :(
Wat Maik zegt, probeer te verhalen bij waarborgfonds. Getuigenverklaringen ophalen en misschien een aangifte bij de politie.
Weet uit ervaring dat het Waarborgfonds tegenwoordig niet meer makkelijk is met verhalen van schade, vandaar de getuigenverklaringen en aangifte
 
heb me de hele dag echt zo kwaad gemaakt.. Heb inderdaad ook al de papieren voor het waarborgfonds naast me liggen. Aangifte is ook al gedaan, verzekering ook al geinformeerd.. Het wordt inderdaad niet makkelijk maar nooit geschoten is altijd mis :(
Het ergste is altijd nog dat je er zelf geen invloed in gehad hebt :x zo'n jonge auto, zo zuinig erop.. Heb er zelf geen woorden voor..
 
WTF man dit is toch niet normaal meer :evil: gewoon knallen en dan keihard wegrijden...asociale mensen :evil: hopelijk kun je het regelen via waarborgfonds anders toch maar verzekering...want hier kun je echt niks aan doen
 
Wat een @#$%mensen heb je toch....Je zult altijd zien dat er schade aan een prachtige wagen komt waar iemand poepzuinig op is...Ik zou werkelijk in alle staten zijn, maar ja daar heb je alleen jezelf mee...

Heel veel suc6 met het herstel van de schade!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!