Welke schade heb jij momenteel aan je 6R?

Zelf heb ik helaas in het meeste geval steenslag schade gedeeltelijk op mijn motorkap/ bumper.

2x een groffe steen tegen m'n vooruit gehad binnen een maand deze met geluk goed weg kunnen krijgen.

Voor de rest heb ik vandaag ontdekt, dat mijn striping door een steentje is beschadigd helaas :cry: :cry: . Ik baal hier verschrikkelijk van!
 
Ik heb op mijn achterbumper op dat vlak stuk aan de koffer een vrij grote kras (12-15cm)
Mijn vriendin vond het nodig om de boodschappen eerst op de bumper te zetten en dan pas in de koffer te heffen...

God ik was kwaad toen, had hem net 6 maand en dan doet ze zo iets stom.
Ondertussen heb ik het wel al wat bewerkt met scratch-x maar je ziet het nog steeds. :cry:
 
Er gaat hier geen dag op de snelweg voorbij zonder een flinke "plok". Schade tot nu toe; flinke pitten in m'n bumper en motorkap, gecombineerd met twee (niet te repareren) pitjes in m'n raam.

Daar bovenop gleed ik gedurende de gladheid tegen de muur (max 5 km/u), met als gevolg een beschadigde koplamp en bumper... schade zo'n 700 euro. Ergste van alles; auto was 3 weken oud! :cry:
 
@TwistedBe
Zoo das nepppp maar beter dat je weet wie het gedaan heeft. In sommige gevallen zijn er mensen die dit met opzet doen om je te narren.

@Happyman
Zo das zeker minder is alle schade gefixed?

Ik voel jullie pijn! Ik heb er helaas ook last van :cry:

@ Skjakie

Je gaf aan op Enzo's Polo 6r, dat je je motorkap had laten fixen van steenslag.
Waar heb je dit laten doen en wat heeft het je uiteindelijk gekost?

Misschien maak je een ander nog blij Big Grin
 
happyman zei:
Er gaat hier geen dag op de snelweg voorbij zonder een flinke "plok". Schade tot nu toe; flinke pitten in m'n bumper en motorkap, gecombineerd met twee (niet te repareren) pitjes in m'n raam.

Daar bovenop gleed ik gedurende de gladheid tegen de muur (max 5 km/u), met als gevolg een beschadigde koplamp en bumper... schade zo'n 700 euro. Ergste van alles; auto was 3 weken oud! :cry:

Daarvoor doe ik altijd even een brake test als ik weg rij in de straat. Even kijken hoe glad het is, en hoeveel grip ik heb met koude banden.

OT: heb alleen een steenslag putje in de voorbumper, maar die gaat er straks uit met mijn steenslag repair kit. Daarna even met de airbrush erop, en hij is weg :)
 
@petit

Grappig dat je dat zegt; die brake test. Doe ik namelijk zelf ook! Iedereen vindt me een malloot, maar heeft me al meerdere malen geholpen. Enkel was de glijpartij op een lokale parkeerplaats, nergens was het glad, enkel op dat stukje! Daar waren ik en een collega (de eerste daar aanwezig) de dupe van!

Steenslag repair kit? Is dat gewoon het lakstift-pakketje van VW? En een airbrush? :?:
 
klein beetje schrapertjes vanwege de lage voorspoiler...maar niks ernstig geen schade in ieder geval...ik parkeer liever de BM altijd achteruit de parkeervakken in
ook vanwege de achterkant die lekker hoog is
 
Bij mij zitten er een paar krassen boven de kentekenplaat. Een Nissan Pathfinder reed achteruit tegen de voorbumper aan. Is wel netjes gemeld gelukkig en via verzekering al wel vergoed, moet alleen nog hersteld worden.....

Voor het overige ook steenslag e.d. van het rijden op de snelweg.
 
Ik heb na 3 maanden één boavista velg beschadigd. Zoowh wat was de vriend boos. Ik deed het niet expres!!Ik ben nog steeds zoekend naar een originele Boavista velg voor zijn verjaardag. Ook weet ik dat er heus wel meer krasjes en beschadigingen op de velg komen. Maar dan heb ik het in ieder geval goed gemaakt...

Vrouwen achter het stuur................ ;) ;)
 
Mijn vriendin heeft na enkele maanden ook de rand van het rechtervoorwiel eens goed laten schuren langs de borduur.
Op de moment zelf eventjes pijnlijk maar uiteindelijk is het geen ramp, er zal nog wel wat beschadiging bijkomen na verloop van tijd.
De kras die ze op de bumper achteraan bij de koffer gemaakt had daar kon ik iets minder om lachen...

Maar nu hebben we een 2de auto gekocht (golf 4) daar mag ze met doen wat ze wil. :mrgreen:
Nu zit ze waarschijnlijk te wachten todat ik eens iets uitsteek zodat ze kan zeggen.
"zie je wel jij komt ook zulke dingen tegen" lol
 
Carolien zei:
Ik heb na 3 maanden één boavista velg beschadigd. Zoowh wat was de vriend boos. Ik deed het niet expres!!Ik ben nog steeds zoekend naar een originele Boavista velg voor zijn verjaardag. Ook weet ik dat er heus wel meer krasjes en beschadigingen op de velg komen. Maar dan heb ik het in ieder geval goed gemaakt...

Vrouwen achter het stuur................ ;) ;)
vrouwen en parkeren gaat idd niet goed samen Big Grin
en BE hebben we grotere parkeervakken voor vrouwen.. haha Big Grin
 
Na 46 jaar schadevrij rijden met meer dan 20 eigen,_ en lease auto’s Big Grin , moest het dan toch een keer gebeuren en niet mijn vrouw maar ik !!!!! :x ………. Rechterzijde opengehaald aan de punt van een paardentrailer, 2 nieuwe portieren, voorwiel, van voor naar achter opnieuw gespoten, twee weken reparatie, maar nu weer helemaal zoals die was, ….nieuw! Foto is wel shockerend :cry: Oorzaak ??? Ik wil het er niet meer over hebben :oops: .

[resize=600:1att08iq]http://i606.photobucket.com/albums/tt146/hansstaal/polo.jpg[/resize:1att08iq]
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!