Welke opties kun je nog aanvinken bij Polo Blue GT???(VAGcom)

Polobm6r

Bekend lid
1,796
749
132
Ik zou graag willen weten welke functies je nog kunt aanvinken met VAG com bij de polo Blue GT??? en is er een adresje in de buurt van NoordHolland waar ik dit kan laten doen??? Of is er iemand hier die het voor mij wil doen???
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Waar staat koplampsproeier instelling? Oh ik weet het denk ik al, staat iets van headlight washers installed die je uit moet zetten? Nog simpeler is gewoon de zekering eruit trekken Stick Out Tongue

Ik heb dat mijn DRL uitgaat aan de kant waar knipperlicht aan staat, Coming Home (niet echt super nuttig zonder Auto stand), anti-carjack, disabled selective-unlock, needle sweep, flashing brakelight on emergency stop, hazard lights on emergency stop.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Waarom de sproeiers uitzetten?

Ik was mijn auto altijd met de hand en wax hem daarna in met duur spul, als ik alleen de ruitenwissersproeiers wil gebruiken sproeien die koplampsproeiers direct ook mijn hele auto eronder en aangezien er vaak een soort van schoonmaakmiddel op alcehol basis in vloeistof zit spoot ik dus direct mijn verse waxlaag waar ik uren over heb gedaan om aan te brengen er weer af.
 
Idem Stick Out Tongue Vanwege coating op ramen heb ik ze niet vaak nodig maar indien wel dan zet ik de lampen even uit Stick Out Tongue Doe het sowieso alleen bij stilstand om niet de hele auto onder te hebben zitten met bovenstaande reden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik was mijn auto altijd met de hand en wax hem daarna in met duur spul, als ik alleen de ruitenwissersproeiers wil gebruiken sproeien die koplampsproeiers direct ook mijn hele auto eronder en aangezien er vaak een soort van schoonmaakmiddel op alcehol basis in vloeistof zit spoot ik dus direct mijn verse waxlaag waar ik uren over heb gedaan om aan te brengen er weer af.
Ja dat begrijp ik das niet fijn als je een paar uur hebt staan poetsen.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!