Welke opties in te stellen Bleumotion 2012

Aangezien ik zaterdag een afspraak heb bij de garage en wat dingen wil aanpassen vroeg ik me af wat kan er allemaal aangepast worden op de bm 2012 modellen want deze schijnt toch net iets anders te hebben dan een 2010 model...

- Comfort knipperlicht
- Inschakelen hoor bij lock/unlock
- Inschakelen anti-carjack
- ....????
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
eenportiers ontgeredeling
regen sluiten {moetje wel regenlichtsensor hebben}
15 kmh op slot
bochtenrijverlichting met stuurhoek
bochtenrijverlichting met knipperlicht
dagrijverlichting met achterlichten
tearwiping op de voorruit
 
Hier de lijst...

- Comfort knipperlicht
- Inschakelen hoor bij lock/unlock
- Inschakelen anti-carjack
- Verwarming buitenspiegels inschakelen als de achterruitverwarming aangezet wordt.
- bochtenrijverlichting met stuurhoek
- bochtenrijverlichting met knipperlicht
- alarm toon bij inschakelen en uitschakelen van vergrendeling

dagrijverlichting met achterlichten, is nie mijn ding...

Verder nog andere aanpassingen die mogelijk zijn????
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Hil-hold-assist kan je korter of langer zetten, comming home met mistlampen of dimlicht, achterwisser automatisch wissen bij inschakeling voor wisser bij keuze van achteruit versnelling (uitzetten als je je eraan stoort), verbruik naar km/l laten zetten, geen automatische binnenverlichting bij verwijderen sleutel uit contact (alleen bij openen deuren of auto via ab ontgrendelen), selective unlocking uit (dus alle deuren ineens open met 1 druk op de knop ipv 2 zoals standaard)

en natuurlijk ook nog lampdiagnoses! mocht je foutmeldingen krijgen bij bepaalde leds (of xenon, heb je ook meteen geen extra weerstanden nodig), dan kun je dit uit laten zetten ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Planning morgen middag aanpassingen.

- Stuurclips monteren (Net binnen Jan) :)

Software matige aanpassingen:

- Comfort knipperlicht
- Inschakelen hoor bij lock/unlock
- Inschakelen anti-carjack
- Verwarming buitenspiegels inschakelen als de achterruitverwarming aangezet wordt.
- Bochtenrijverlichting met stuurhoek
- Bochtenrijverlichting met knipperlicht
- Alarm toon bij inschakelen en uitschakelen van vergrendeling
- Hil-hold-assist Korter
- Coming home met mistlampen

Zo dat was het dan wel denk ik...

Thnx voor de invulling mensen!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Goed gezien.

Maar hoezo werkt dat alleen handmatig dan?
Schijnen met grootlicht zeker?

mwoah, de claxon wil je eigenlijk niet als (un)lock toon, heb al vaker gehoord dat het 3 keer leuk is en daarna echt stront vervelend ;)
dus alleen de alarm piep is wel voldoende, die is tenminste wel bescheiden genoeg (ik heb die ook aan staan) :mrgreen:

en comming home werkt idd alleen als je even een grootlicht seintje geeft.
 
VW  6R  1.2TDI 
mwoah, de claxon wil je eigenlijk niet als (un)lock toon, heb al vaker gehoord dat het 3 keer leuk is en daarna echt stront vervelend ;)
dus alleen de alarm piep is wel voldoende, die is tenminste wel bescheiden genoeg (ik heb die ook aan staan) :mrgreen:

en comming home werkt idd alleen als je even een grootlicht seintje geeft.

Dat gaat hem dus nie worden dat grootlicht seintje haha stom dat het niet gewoon kan...
De Horn vind ik zelf ook niks die alarm piep wel...

Ben benieuwd hoe lang die bezig is morgen middag
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!