Welke lijm gebruiken voor het vastlijmen van chromen strip op auto?

Hallo Iedereen,

Ik ben opzoek naar een sterke lijm waarmee ik mijn chromen strip kan vastmaken op mijn Polo 6R, maar ik wil hem wel ooit weer kunnen verwijderen zonder beschadiging en lijmresten achter te laten.

Alvast bedankt.
 
Waarom niet lijmen en wel dubbelzijdig tape, want ik vraag me af wat er zeg maar mis zou kunnen gaan als je het lijmt? Het lijkt me namelijk dat dubbelzijdig tape al snel weer los gaat laten en minder duurzaam is dan iets vastlijmen. Ik had van de zomer een klusje aan onze dakbedekking en toen raadde een zogenaamde aannemer me aan om ook een dubbelzijdig tape te gebruiken, maar dat liet na nog geen week alweer los. Daarna heb ik op aanraden van een kennis deze lijm besteld: https://www.meiboom.eu/epdm-lijm/. Het zit nu al een goede twee maanden muurvast op het dak en zoals het er naar uitziet zal dat voorlopig nog wel zo blijven. Vandaar dat ik zoiets heb van doe er maar gewoon lijm op en laat dat dubbelzijdige tape links liggen.
 
Toyota  Corolla  1.3 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!