Welke lampen

Een sterkere H4 halogeenlamp zal niet helpen hoor, het blijft bedroevend slecht. Of je koopt dus 2 nieuwe H7 koplampunits of je zet in je H4 koplampen een bi-xenon setje. Ik denk dat je goedkoper uit bent met een bi-xenon set. Dan heb je dus wel licht waar je tevreden over zult zijn. Misschien eens kijken voor een setje op xenonlamp.nl, onze sponsor?
 
Forzanijmegen,
kijk maar eens bovenaan van je eerste bericht, xenonlamp.nl voor xenon, wil je H7 koplampunits dan kun je kijken bij winparts.nl of autoteile.de.

Inbouwen van xenon is volgens velen op het forum niet moeilijk, je moet volgens mij een beetje handig zijn maar er zit vast wel een goede beschrijving bij hoe je het moet doen. Anders kun je altijd iemand vragen aan iemand van het forum die bij je in de buurt woont om evt te helpen. Of je laat het plaatsen bij een autoshop. (komen er een paar tientjes werkloon bij denk ik)
 
krisrock, daar heb je idd gelijk in. Ik ga het dus wel doen (met een 6000k bi-xenon setje van xenonlamp.nl), maar met de tijd ga ik zekerste weten koplampsproeiers erop zetten en misschien zelfs nog wel de hoogte regeling als ik deze goedkoop tegen mocht komen ;)
maargoed, met de winter op komst kies ik voor een goedkopere variant om beter zicht te hebben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!