welke koelvloeistof en motorolie gaat er in de AW

Ik heb nog een aantal vragen, hoe vol zat je koelvloeistof vat voor je hem vulde? En tot hoever heb je hem vervolgens met die blauwe bijgevuld? En hoeveel km heb je ong ermee gereden
We spreken hier namelijk van een expansietank van een gesloten systeem, waarschijnlijk zit de koelvloeistof nog niet langs je motor, en zal je hem over kunnen hevelen (net als je met een aquarium doet)
Het advies van jou dealer gaat ten strengste in tegen het advies van Volkswagen zelf, en deze zal ik dan ook aanhouden als ik jou was, waarom risico lopen? Bij gerelateerde problemen kan een monster worden genomen, geld ook voor je motorolie en vervolgens kan jij je garantie vergeten.
Ikzelf heb in mijn AW ook al zo'n 300ml bijgevuld in 55.000 km, ikzelf gebruik deze let hierbij op de according tot VW specificaties TL VW 774J1575294717510550893354839478867.jpg
Mocht je het echt niet willen verwisselen zou ik vragen om een schriftelijke bevestiging van jullie telefoongesprek.
Slechte ervaring met Volkswagen garantie.
Ondanks dit een expansie tank is, loopt de koelvloeistof wel degelijk door geloof ik.
kijk maar eens als je motor warm is naar de slangen op je expansie vat daar zie je gewoon vloeistof in je vat komen, herinner ik me van mijn Cupra, dat zal nu denk ik niet anders zijn
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Het was nėt onder t minimum, en ik heb m een stuk onder t maximum streepje bijgevuld. Niet erg veel. Hij zei dat het verwaarloosbaar was. Het is een leaseauto dus ze verhalen niets op mij. De 13e ga ik bij de dealer langs.
Jij denkt dat ze niet moeilijk doen als jij zelf verkeerd onderhoud pleegd?
Denk je wel erg makkelijk over als je t mij vraagt. Sorry maar krijg hierbij t gevoel stereotype lease rijder.
Geen persoonlijke aanval naar jou overigens, vind t alleen zonde voor die mooie AW GTI nog wel..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Jij denkt dat ze niet moeilijk doen als jij zelf verkeerd onderhoud pleegd?
Denk je wel erg makkelijk over als je t mij vraagt. Sorry maar krijg hierbij t gevoel stereotype lease rijder.
Geen persoonlijke aanval naar jou overigens, vind t alleen zonde voor die mooie AW GTI nog wel..
Ondanks het lease is ben je inderdaad zelf ook nog wel verantwoordelijk voor het bijhouden op de juiste manier van je auto hoor.
mocht er schade aan het blok zijn door te weinig koeling of door te weinig olie enzo, waar er van jou ook word verwacht je dit af en toe checkt.
zeggen ze echt niet we vervangen dat motortje wel even voor u hoor, ja nadat je betaald hebt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jpv
Jij denkt dat ze niet moeilijk doen als jij zelf verkeerd onderhoud pleegd?
Denk je wel erg makkelijk over als je t mij vraagt. Sorry maar krijg hierbij t gevoel stereotype lease rijder.
Geen persoonlijke aanval naar jou overigens, vind t alleen zonde voor die mooie AW GTI nog wel..
Zoals ik al zei; ik ga de 13e langs. En heb voor de zekerheid gevraagd of het kwaad kan. Wat voor baat heeft hij er bij door te stellen dat het geen kwaad kan en vervolgens mijn motor naar de tering zal helpen?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Ik lees hier over bijvullen koelvloeistof maar ik dacht het is een gesloten systeem dat bijvullen niet nodig is voor de Polo Aw? Bij mij zit die iets boven het minimum na 3.5 jaar en 31000 km. ( Lage kms komt door 2 jaar bijna Thuiswerken en heb een NS business Pas).
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Net stukje gereden en staat weer op max. Niks aan de hand dus haha.
Ga binnenkort naar Italië neem voor de zekerheid flesje g13 mee. Hoewel het denk ik niet nodig is ivm gesloten systeem.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!