Welke fitting in mistlamp polo 6r

Hallo allemaal,

vandaag goedkoop mistlampen kunnen kopen voor me
polo 6r , alleen zit hier geen fitting in , mijn vraag is dus wat voor fitting ik moet hebben en waar ik die kan krijgen !

grt
 
Klopt, die kabel is ook alleen voor de mistlampen, volgens mij kan die kabel ook op de drl dus dan heb je 2x die kabel nodig. Zodra ik mijn mistlampen werkend heb ga ik er nog z'n kabel bij bestellen voor de drl.
 
Hoi,

Als het goed is heb je geen relais nodig aangezien je al een schakelaar hebt. Een schakelaar en een relais is een beetje dubbelop, zeker als ze beide op 12V werken.

Op mijn auto zit standaard 15A. 15A x 12V = 180W, wellicht een beetje overkill maar als je toch een 15A hebt liggen, doe het zoals VW het standaard aflevert :)

Ik heb nog wel een schakelaar met mistlamp functie, voor de geinteresseerden: PM maar even.
 
Ik had hek via forum gekocht voor iets in de 50 ik heb gisteren mistlampen gekocht met dagrij verlichting maar nu zoek ik een beetje goeie en duidelijke kabels hoeft niet perse bochten verlichting te hebben waar heb jij ze besteld ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!