Welke banden zouden jullie kiezen onder een polo

Ik heb een vraagje
Ik ga in januari nieuwe banden monteren alleen zit te twijfelen tussen hankook of vredestein ik heb nu wel zelf hankook heb ik geen problemen mee maar dacht is een keer wat anders te nemen ik zag die vredestein sporttrac 5 staan die staat wel beter aangeschreven heeft iemand met ervaring met deze banden?

Gr Fabian
 
Volkswagen  Polo  1.2 60 PK 
Dus jij denkt dat de aller aller duurste alleen maar goed zijn??
Ik heb het helemaal nooit gehad over a keus of b keus

Als je nou voortaan je opmerking toelicht. Dus niet enkel een loze kreet ‘als ik zou niet de duurste pakken, nergens goed voor’ Leg dan uit waarom hoe wat waar etc. Voorkomt dit heen en weer gereageerd waar de topic starter helemaal niks aan heeft.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hankook heb ik nooit ervaren.
Vredestein wel en daar was ik wel content mee. Stil en een goed wegcontact en zeker niet te duur.
Toch blijf ik persoonlijk bij Dunlop Sport. Nog stiller en een sportiever gedrag en zeker ook niet te duur.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!