Welke autoverzekering voor Polo Bluemotion?

Ik krijg binnenkort mijn nieuwe Polo Bluemotion, maar ben nog opzoek naar een autoverzekering. Vroeg me af welke autoverzekering een goede is. Misschien hebben een aantal van jullie enige ervaringen met verzekeraars?

Groet,

Rob
 
Hmm, niet veel tips zo te zien :)

Ik zit zelf bij Centraal Beheer. Bij Enexis krijgen we korting bij Aon en CB, maar CB heeft standaard nieuwwaarde 3 jaar verzekerd inclusief accesoires en geen eigen risico. Collega's zijn super tevreden over de service van CB.
 
ik zit bij stern, ook erg goed vind ik persoonlijk, 3 jaar nieuwwaarde van auto,
ten alletijde als er wat gebeurd staat er een leen auto klaar, behalve bij glas schade, verder is alles goed geregelt daar,

wat armo al zegt even bij independer.nl kijken
 
Armo zei:
http://www.independer.nl/

Ik heb zelf Onna Onna met gratis handtas dekking haha :lol:

Ik heb die ook! ik vond de verzekering zeer goed overkomen en de voorwaarden deed het niet onder dan bij andere...3 jaar nieuw waarderegeling is erg netjes!! maar geld die handtasdekking ook voor de mannen Portomonnee dekking Stick Out Tongue
 
KYC, Dat vond ik dus ook. Bij vele verzekeraars waar je ook paar jaar nieuw waarderegeling hebt betaal je gelijk de hoofdprijs maar bij hun valt het reuze mee. En je hebt gratis pech hulp! Geen ANWB meer nodig..

Portemonnee dekking denk ik niet...misschien wel als je zegt dat je portemonnee in een handtas zat hehe Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!