welke ander auto dan Polo vind jij ook mooi?

hi beste leden,

ik weet het, we zijn allemaal trots op onze POLO's en we maken onze mooi POLO's nog leuker, maar zijn er ook andere merken die jij ook wel mooi/vet/cool/.... vindt? en welke auto/merk vindt jij dat het niet past in onze omgeving.
ps. noem geen Ferrari of ander sport merken, gewoon categorie POLO of betaalbaar auto,s

voorbeeld:
ik vind op dit moment de seat Ibiza 2011 wel mooi, 3 deur.
waar ik helemaal van afknap is die volvo s30. en alles waar kia voor staat :!:

mvg
kerem
 
vind die Kia Rio wel mooi eigenlijk :)
Hiervoor een E46 BMW gehad en toch wel erg fan geworden van de 6-in-lijn, na de Polo ga ik waarschijnlijk toch weer terug naar de nieuwe 3 serie of een Audi A5
 
Laatste jaren alleen VAG gereden. Voor de GTI een A3 Cabrio gehad en dat was wel een erg fijne auto. (1.8T gechipt 233pktjes).

KIA doet het zeker leuk met zijn modellen.
Vind de Peug RCZ toch ook wel wat hebben alleen erg onhandig omdat het een tweezitter is.
Ietsje duurder dat wel is de nieuwe Volvo V60 (in de Heico uitvoering natuurlijk)

Zeker niet vernieuwend al roept iedereen dat ineens wel is de Opel " Obesitas'Ra" ...Voor Opel misschien vernieuwend maar ik vind het nog steeds een opgepompte kruising van een Seat Leon/Mazda3/Megane.

Wat ik na de POLO zou kopen? Op de wensenlijst staat een A5 Cabrio :mrgreen: of toch de nieuwe A3 Cabrio die over 3 jaar zal komen?
 
Audi a5 en vw scirocco(daar valt na wat aanpassingen echt een prachtige wagen van te maken) :)

Zoiets zou ik dan van de rocco maken:

b821s3-1.jpg


Oh ja en waar ik op afknap? Audi A1!
 
Veel mensen vinden het misschien een vrouwen auto, maar deze zomer of begin volgend jaar komt deze erbij voor mij. Al vanaf de dag dat hij uitkwam wil ik er een hebben, en hij komt er binnenkort dus ook:
[resize=600:34kxwkau]http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/large_131808301404.jpg[/resize:34kxwkau]

[resize=600:34kxwkau]http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/large_131808301413.jpg[/resize:34kxwkau]

Alleen dan met zwart stuur
 
emiel10 zei:
Jep, worden dan wel 3 auto's maar goed, dan hebben we allebei onze eigen droomauto, en dan wordt de polo de gezamelijk "slet" haha

Want alleen een TT en een kever uit 1970 is niet handig...

Niet?? Lijkt mij ideaal Stick Out Tongue De TT en de kever beiden dikke velgen en op air Stick Out Tongue
 
Ik heb jaren Golf gereden en heb nu een keer de overstap naar een 9N3 GTI gedaan die mij ook goed bevalt en veel plezier aan beleef.
Maar als ik de Polo weg zou doen dan komt er of weer een Golf of een Scirocco.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!