wegenbelasting

Gelderland; €231,- per kwartaal (€77,- per maand)

Vandaag de brief binnen gekregen van de Belastingdienst. We gaan €57,- per kwartaal (€19,- per maand) betalen!
Dat is nog eens een goed bericht uit de blauwe enveloppe! Ben benieuwd of dit ook één van de vele fouten is die de Belastingdienst de laatste tijd maakt....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    510.4 KB · Weergaven: 95
bpc.png
 
Polo BlueGt € 39,-/€ 40,- per maand, wordt pas een jaar nadat het kenteken op mijn naam is gesteld in rekening gebracht.

Ik heb zojuist de Belastingdienst gebeld, ze hebben foutieve brieven verstuurd voor de Polo Bluemotion (niet iedereen heeft een foutieve brief ontvangen). Voor de Polo Bluemotion zal iets meer als € 70,- per maand afgetikt moeten worden. Of Bluemotion rijders nog een brief gaan ontvangen over de fout was nog niet bekend, ze zijn aan het onderzoeken bij hoeveel kentekens het fout is gegaan hoe het kan dat het fout is gegaan etc...Maar de medewerker kon mij wel vertellen dat bij de maandelijkse afschrijving wel het juiste bedrag zal worden geïncasseerd!
 
Polo BlueGt € 39,-/€ 40,- per maand, wordt pas een jaar nadat het kenteken op mijn naam is gesteld in rekening gebracht.

Ik heb zojuist de Belastingdienst gebeld, ze hebben foutieve brieven verstuurd voor de Polo Bluemotion (niet iedereen heeft een foutieve brief ontvangen). Voor de Polo Bluemotion zal iets meer als € 70,- per maand afgetikt moeten worden. Of Bluemotion rijders nog een brief gaan ontvangen over de fout was nog niet bekend, ze zijn aan het onderzoeken bij hoeveel kentekens het fout is gegaan hoe het kan dat het fout is gegaan etc...Maar de medewerker kon mij wel vertellen dat bij de maandelijkse afschrijving wel het juiste bedrag zal worden geïncasseerd!

Je hebt toch geen slapende honden wakker gemaakt......? :grin:
We gingen inderdaad al uit van een fout van de Belastingdienst, eigenlijk te gek voor worden voor zo'n overheidsorgaan.....
 
Je hebt toch geen slapende honden wakker gemaakt......? :grin:
We gingen inderdaad al uit van een fout van de Belastingdienst, eigenlijk te gek voor worden voor zo'n overheidsorgaan.....

Hahaha nee zou niet durven;)
De medewerker bij de Belastingdienst begon er zelf over, want hij zag dat mijn vorige auto een Polo Bluemotion was...Toen vroeg ik hem wat de wegenbelasting daarvoor zou zijn geweest, hij zei rond € 70,- maar dat er dus foutieve brieven waren verstuurd.

Ja inderdaad te gek voor woorden, ontzettende prutswerk maar sta er niet zo heel raar van te kijken...Is niet het eerste wat ze fout doen en zeker niet het laatste!!
 
Kreeg een paar maanden geleden een enveloppe van de belastingdienst met daarin een brief en een extra enveloppe voor het terugsturen van machtiging voor automatische afschrijving per maand. Dus ingevuld en teruggestuurd. Kreeg ik afgelopen weekend een brief van de belastingdienst met daarin het verzoek om vóór 12 februari even 232 euro af te tikken voor het eerste kwartaal. :-( Wat een stelletje.........
 
Kreeg een paar maanden geleden een enveloppe van de belastingdienst met daarin een brief en een extra enveloppe voor het terugsturen van machtiging voor automatische afschrijving per maand. Dus ingevuld en teruggestuurd. Kreeg ik afgelopen weekend een brief van de belastingdienst met daarin het verzoek om vóór 12 februari even 232 euro af te tikken voor het eerste kwartaal. :-( Wat een stelletje.........
Heb hetzelfde, alleen dan € 228,-
 
Vandaag de brief binnen gekregen van de Belastingdienst. We gaan €57,- per kwartaal (€19,- per maand) betalen!
Dat is nog eens een goed bericht uit de blauwe enveloppe! Ben benieuwd of dit ook één van de vele fouten is die de Belastingdienst de laatste tijd maakt....

Damn das stukken voordeliger ik zit op 73 kwartaal 26 in de maand..
Dat het per profincie ook verschilt met belasting k vind t maar raar
 
Dit blijkt helaas een fout van onze Belasting-vrienden te zijn....
Maar €77,- is nog altijd beter dan de €140,- per maand die ik voor de Volvo V50 R-design kwijt was..

Jaaw ik had al zoiets begrepen dat het een fout moest zijn..
Volvo v50 R design dan zoek je er ook 1 uit..
Vrijwel alle volvo's zijn duur mijn s40 netzo..

Maar die is geschorst ivm kapotte distributieriem.. dus nu kost t me nix
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!