Weet iemand wanneer er een nieuwe polo zal komen?

Aangezien het duidelijk is dat eind dit jaar volkswagen met een nieuwe golf komt, vroeg ik mij af of er ook een nieuwere versie van de volkswagen polo zal komen.

Dit vroeg ik mij vooral af omdat ik een polo wil gaan aanschaffen maar mij zuur zal gaan voelen als ik dan te horen krijg dat er een nieuwer model komt.

Hoop dat op antwoorden.

Mvg
 
Er zit wel een groot verschil tussen de Golf en de Polo. De Golf VI is gewoon een gefacelifte Golf V, de Golf VII gaat wel weer een nieuw model worden. De Polo 6R is al wel een echt nieuw model, dus als er iets nieuws uitkomt zal dat een facelift zijn.

Een tijdje geleden was er een topic rond de vermeende facelift van de Polo. Verwachte datum: eind 2013. Als dat inderdaad de vernieuwde Polo gaat worden, zou ik voor die tijd alsnog een huidige 6R zien te bemachtigen ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik zit al een tijdje met precies dezelfde gedachte in me hoofd.
Maar aan de andere denk ik bij mezelf ook, je kan wel blijven kopen maar je moet ook gewoon een keer tevreden zijn met wat je hebt (ook als is dat niet het nieuwste wat er is ;))
 
BMW  1 serie  1.6 
Ik zou hem lekker nu kopen, anderhalf jaar wachten op een nieuwe lijkt mij persoonlijk echt te lang. En dan nog maar afwachten of hij veel mooier zal zijn.
Bij 6 maanden zou ik er (misschien) nog over nadenken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!