Weer ff voorstellen...

Polootje

Actief lid
Na bijna 14,5 (!!) jaar mijn zwarte 9N3 te hebben gehad, heb ik in maart dit jaar de overstap gemaakt naar een 6C uit 2016. Ik wilde persé weer een 3-deurs én dat de nieuwe aanwinst ook zo weinig mogelijk km's had gelopen! En die heb ik gevonden in mijn eigen woonplaats zelfs! Het is een 3-deurs Allstar uitvoering met een 1.2 TSI 90pk. in de kleur Peppergrey. De wagen had nog maar 71340Jootje's Polo 6C.webp km op de teller. En tja...het bleef kriebelen, want er zaten 16" originele alu's onder die ik heb vervangen door 17" Pretoria look, andere matten met Polo erop, een en ander is gespoten o.a. spiegelkapjes, heeft een keramische coating gehad, nieuwe Zimmermann remschijven plus Brembo blokken. Ook is de wagen gechipt naar 130pk. Gewone verlichting aan de voorkant vervangen door ledjes, ook binnenin de auto zitten nu ledjes. Ik wil nu in mijn originele achterlichten (!!) de lampjes vervangen door led...uiteraard canbusvrij. Weten jullie of dit mogelijk is? De een zegt dat het niet storingsvrij zal zijn en de ander zegt dat het wel mogelijk is....

Welkom, mooie upgrade!

Led in je achterlampen is mogelijk, heb het zelf ook. Weet alleen niet meer waar ik ze vandaan heb.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!