Week 43: Welk ander merk zou je kiezen?

Welk merk zou je kiezen?


  • Totaal aantal stemmers
    49
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou persoonlijk een beetje oppassen met bepaalde merken. Opel bijvoorbeeld. Niet dat dit snel helemaal opgedoekt wordt, maar echt veel vertrouwens straalt het bedrijf niet uit op dit moment.
Maar eigenlijk is deze hele keuze een non-discussie. "Als Volkswagen niet meer bestaat". Yeah sure! ;)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
ik heb een alfa romeo 147 gehad en die is mij prima bevallen.. Heb ook een proefrit gemaakt in een mito en dat ree ook niet verkeerd.. terwijl ik liever voor duitse degelijkheid zou kiezen zoals audi of vw zou mijn hart toch weer uitgaan naar een alfa..
 
voor mij heeft Mazda altijd een plekje in mn hart.

Ik zou graag nog eens zo´n nieuwe Mazdaspeed 3 willen Stick Out Tongue of de japanze Mazda Atenza (mazda 6) circuit uitvoering Stick Out Tongue erg bruut.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
ik zou ook gaan voor bmw of audi, wat ik wel kan zeggen ... opel is één en al brol, m'n zus heeft een corsa brandstofpomp al naar de haaien (auto is nog maar 2jaar)
vader heeft een insignia al een hele nieuwe motor er in moeten leggen, motor was gewoon totaal naar de vaantjes, alles was vastgelopen en zelfs scheuren in de cilinders (gelukkig viel het nog net binnen de garantie) ook ontzettend veel electrische mankement etc..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!