Week 18: Wat zou MyPolo.nl nog toe moeten voegen aan haar website / forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Dit maal geen Poll om te klikken maar misschien kunnen jullie ideeen voorstellen en deze van elkaar "liken". Dit geeft een beetje een idee van een poll en geeft ons inzicht wat jullie nog graag zouden willen zien.

Onderstaand zal ik alvast een paar punten op noemen die "onderhanden" zijn;
- Mobiel forum, echter brengt dit hoge kosten met zich mee
- Verbruiksmodule als spritmonitor
- Indeling garage naar type

Maar wij horen natuurlijk graag nog extra aandachtspunten Big Grin
 
Wat is een "verbruiksmodule als spritmonitor" ?


En eh, de "u heeft al gepost en moet dertig sec wachten totdat u weer mag posten"-bug wordt best vervelend, na een tijdje. Heeft geen haast ofzo, maar als jullie daar eens naar zouden willen kijken, zou nice zijn.
 
Een mobiel forum is voor mij wel een uitkomst, dat ik ervoor moet betalen is geen enkel probleem.
Ik vind het toch al bijzonder dat er hier gratis/of met een kleine donaties, zoveel kan en mag ;).

Maar daar een mobiele versie (in mijn geval Iphone) het veel toegankelijker maakt (lees: voor tijdens het werk overdag), ben ik best bereid daar ook een bijdrage voor te leveren.
Voor niets gaat tenslotte de zon op!!

En het is al eens gezegd, maar HULDE voor alle tijd en moeite die jullie (admins,moderators e.a) erin steken om ons een plezier te doen!!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!