Week 17: Wat vonden jullie van de meeting locatie

Wat vonden jullie van de locatie in Nieuwegein?

  • Leuk! Volgende keer weer daar

    Stemmen: 7 38.9%
  • Geen voorkeur, beide goed

    Stemmen: 7 38.9%
  • Geef mij toch maar weer AC de Meern

    Stemmen: 4 22.2%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens de vorige locatie niet gezien te hebben, gaat mijn voorkeur uit naar die van afgelopen zondag.. Plaats zat, schuilplaats/sanitair en eetgelegenheid aanwezig dus ideaal!! Tourtoch lijkt mij ook vet!!
Poging iedereen tevreden te stellen: Waarom geen tourtocht van de ene naar de andere locatie doen? Big Grin Vb van Nieuwegein naar AC: zij die wensen mee te doen met de tour komen samen in Nieuwegein en touren zo naar AC, zij die niet willen komen naar AC waar uiteindelijk alles samenkomt ;) Andersom kan natuurlijk ook en veel meer extra organisatie-last geeft dit niet, toch?

Grtz

Smartie: een tourtocht van AC naar Mcdonalds Zeist -> Nieuwegein naar AC Restaurant De Meern - Google Maps

10 minuten rijden Big Grin
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Maar over een tourtocht gesproken.... iets om door 2 a 3 landen te rijden en dan tussentijds overnachten in hotel of camping??
Niet alleen maar snelwegen pakken maar juist de plekjes waar je ook een mooie foto kan maken en mooi uitzicht hebt...
Bijvoorbeeld bij onze oosterburen...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
In het forum gedeelte voor de Premium members is hier een topic over, er zijn al een redelijk aantal forumleden die te kennen hebben gegeven hier wel aan mee te willen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!