Website, Handleidingen en links

Na die laatste storing (alweer een tijdje terug zat een virus in) vind ik het toch allemaal niet zo lekker meer lopen kan ook aan mij liggen ;)
maar ik kan geen handleidingen meer vinden nu ik ze nodig heb;-( en als ik zoek en ergens een link vind doen ze het niet.

Blijft de website zoals die nu is of wordt er nog wat mee gedaan?

Kan iemand mij vertellen waar alle handleidingen staan?

Ook zoek ik die hele uitleg met ET waardes en J waardes om zo je velgen mee uit te rekenen

Alvast bedankt
 
Er wordt al druk gewerkt, achter de schermen, om weer een nieuwe homepage te bouwen ;)
De reden waardoor het op de 'oude' homepage misging, waren de vele plug-ins. Hiervan was er eentje die 'lek' en heeft dus alle virus problemen veroorzaakt.

Zoals dus is te verwachten, worden er weinig tot vrijwel geen plug-ins gebruikt in de nieuwe homepage ;)
Overigens, als premium member kun je alvast een sneakpreview bekijken van het nieuwe format Stick Out Tongue

Wel een puntje om rekening mee te houden, Maik bouwt de nieuwe homepage in zijn vrije tijd, dit is namelijk nog steeds een forum dat wordt gerund door vrijwilligers :mrgreen:

Wat betreft het berekenen en bekijken van ET- en J- waarden gebruik ik altijd: Online Wheel & Tyre Fitment calculator. Offset, Tyre stretch and Rolling Radius calculator
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!