wat was jullie vorige auto?

Ga minder werken en meer van het leven genieten.
Golf VI of Scirocco rijden kost ongeveer 5850 per jaar
Polo kost ongeveer 3325 per jaar, verzekering van auto's nog niet meegenomen in de berekening!
Ik vind een mooie auto rijden heel leuk, maar wat het vandaag de dag allemaal niet kost :evil:
Hoop dat ik meer van die extra dag vrij in de week ga genieten.
Anders is het nog niet zo'n ramp. hoeft er niet heel mijn verdere leven in te rijden. Is meestal toch maar voor een jaar of 4/5. En zo slecht rijd de nieuwe Polo nu ook weer niet, en de ruimte valt ook best mee, zijn maar met zijn tweeën.
 
@Dekker
hier dezelfde keuze, we willen i.v.m. de kinderen naar twee auto's in het gezin, de A4 is te duur om 90% van de tijd alleen woon-werkverkeer te rijden, dus daar ga ik de Polo voor gebruiken. (scheelt me 3500 euro per jaar aan variabele kosten :shock: )
Volgend jaar willen we nog een wat ruimere benzine-auto erbij kopen voor de boodschappen, uitstapjes en vakantie.
 
Wel een vrij oude topic, maar zat 's ff te neuzen en deze was wel leuk, ik heb gehad:

Ford Fiësta 1.0 bj. 1978
Ford Fiësta 1.1 Festival bj. 1983
Renault 5 TL (1.1) bj. 1985
Opel Kadett 1.3 bj. 1985
Opel Kadett 1.6i bj. 1989
VW Polo G40 Genesis (Hollandse wagen) bj. 1993 (bijna 7 jaar in mijn bezit gehad, wat een kanon!)
VW Polo 6N2 1.4 16V bj. 2001
En strakjes:
VW Polo 9N3 1.4 16V bj. 2006

8 Auto's in 20 jaar tijd, dus ik heb er niet zo heel veel "versleten" en op al mijn autootjes poepiezuinig geweest.
 
Even op een verouderd topic reageren:
Mijn vorige ride was een Polo 6N. Een aantal pics:
114673931_6_ANYh-1.jpg

54258455_5_PFrG-1.jpg
114673930_6_asbh-1.jpg
114673932_6_Yjgv-1.jpg
 
Ik heb nu 2 jaar mijn rijbewijs en heb 3 auto's versleten en ben nu aan me 4de bezig en dat is de Polo 9n3 Bluemotion,Oke hierbij mijn auto's voor de Polo BM

Als eerste auto: Opel Corsa Sport 1.4i '94
Gevolgd door: Opel Tigra 1.4i Sport '95
Nogmaals een: Opel Tigra 1.4i Fresh '97
En nu een: Volkswagen Polo Bluemotion 1.4 TDI '09

En ja de VW rijdt het beste maar is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de botsautotjes die ik daarvoor heb gehad. Big Grin
 
@Roy78;

Ja je wilt wel weer eens wat anders.
Ik droomde al een tijdje van een polo of golf gti en ik kon echt een hele goede deal maken.
Vandaar dat de A2 de deur uit is gegaan.
We hebben er nog wel over zitten denken om de A2 erbij te houden voor de vrouw maar er zaten nogal wat kosten aan te komen voor A2 dus toen hebben we besloten om h'm in te ruilen. Maar de A2 is echt een SUPER auto! Hij is wel stug nog de korte wielbasis en hoogte maar ligt als een blok op de weg.
Mocht je een leuke tweede auto zoeken voor niet al te veel geld...->A2 it is!
 
Ford Fiesta (1980)
Suzuki Swift (1984)
Megane Cabrio (1999) (lease)
Polo 6N (1996)
Peugeot 306 (2001) (lease)
Renault Scenic (2004) (lease)
Polo 9N (2002)
Volkswagen CrossTouran (2007) (lease)

We hebben nu nog:
Golf Plus (2005) (Gezinsauto)
Polo GTI (2007) (Woon-werk)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!