Wat voor werk doe je?

Ik ben monteur bij BUKO beverwijk en repareer alles wat wielen heeft bij ons.
Hoofdzaak is wel M.A.N TGA/TGX ,Terberg en Ginaf kiepers en daarnaast M.A.N TGA/TGX ,Volvo,Daf autolaadkraan auto's en Daf trekkers en de opleggers natuurlijk.
En de M.A.N TGL van de poepkarren.Verder doen ik nog wat constructie werk,maar dat is minimaal.
 
Klopt helemaal graafie! Silencer snapt 'm wel hoor! ;) beetje plagen hoort erbij.
Ik vlieg zelf als gezagvoerder en instructeur op de Boeing 737. In 1997 zat ik in dezelfde situatie als Silencer dus het komt allemaal goed!
 
Haha, niks aan de hand, ik wist inderdaad al van skyracer dat hij in diezelfde business zit :)

in November heb ik weer examen om mijn multi-engine brevet weer te verlengen... Altijd spannend! Wel tof, zo'n Baron vliegen! Heerlijk als je die 600pk's aanspreekt bij take-off!

@skyracer: mag ik vragen bij welke club je vliegt?
 
Ben Softwaretester en sinds kort testprofessional bij Sogeti (IT Detachering) zit nu sinds mei op een Opdracht bij KPN te Groningen.

Op de afdeling Multiplay dus als je in een KPN winkel of Primafoon mee kijkt met je bestelling. Denk dan even aan mij want dat systeem heb/ben ik aan het testen. Multiplay is Oa Digitenne Interactieve Televisie InternetPlusBellen etc.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!