Wat voor werk doe je?

Nou daar gaan we

Na jaren internationaal chauffeur geweest te zijn ben ik overgestapt naar afwisseling binnen en buitenland
de laatste jaren in de kaas wereld

maar 6jaar geleden mn vrouw ontmoet en die heeft een party-service
toen deed ik daar meehelpen in het weekend

twee jaar geleden weer terug naar school gegaan en mn papieren gehaald voor een eigen transport bedrijf (vakdiploma en daarna Niwo vergunning)

nu hebben we allebei een zaak

2rent 4you Party-service/verhuur
2rent 4you tenten-service
2rent 4you logistics

ik doe nu naast de party-service en tenten
mijzelf verhuren aan transpot bedrijven die mensen te kort hebben
in veel verschillende sectoren
van koelvervoer tot asfalt tot afval diervoeder

dus voor een feestje of verhuur van spullen
www.2rent4you.nl

p's wel leuk om te weten wij wat doet hier het forum
 
Ik doe de opleiding Manager Ondernemer Horeca en begin volgende week een nieuwe stage bij Golden Tulip Victoria in Hoenderloo. Vanwege stages ook gebrek aan budget, met stage verdien ik bijna niks :roll: !
 
Ik werk als field engineer bij een winkel automatisering bedrijf. Wij verzorgen de complete automatisering (hardware en software) voor winkels in Nederland en Belgie. Dus kassa's, servers, werkplekken en pin automaten..

Ik cross met mijn Caddy (over paar maanden krijg ik een nieuwe) de hele dag door Nederland en Belgie onsite bij klanten storingen oplossen en nieuwe winkels installeren. Maak dus veel km's...4 a 500 km per dag! Vrijdag had ik bv de route Soest - Bennebroek - Drachten, startplaats Venray Stick Out Tongue
 
krasta zei:
Ik ben alweer 10 jaar werkzaam bij Spaansen in Winkel.
Heb alle werkzaamheden op de vrachtwagen wel uitgevoerd.

Ben nu alweer 4 jaar transportplanner bij dezelfde firma,

[resize=600:1tga1rpr]http://img508.imageshack.us/img508/7058/truckie4.jpg[/resize:1tga1rpr]

Kiek aan, een echte vrachtwagen Big Grin

RT_04%20BW2.jpg


En zou je niet liever bovenstaande rijden??
 
4 jaar werkzaam bij Luiten Food te Stompwijk als vrachtwagenchauffeur
Alle rijbewijzen aanwezig zelfs A, motor.
Ik vind deze kleine wagen wel prima zo.. automaatje Stick Out Tongue
[resize=600:1uf50uvj]http://img831.imageshack.us/img831/2580/daff.jpg[/resize:1uf50uvj]

We verkopen wild en gevogelte (verpakt) aan groothandels, poelieren en restaurant leveranciers.

In September 2 weken transportplanning cursus in Nieuwegein.
Daarna zie ik wel weer ;)
 
Hey Bas,

Wij hebben zo`n een 4 assige trekker rijden,echter zonder verhoogd dak (deze staat voor de dieplader)

En ik heb ook het genoegen gehad om met deze wagen af en toe eens te mogen rijden ( is overigens een 480pk met handschakelbak)

De MAN op de foto,is een automaat.

P.S. : de engelse teksten mogen we zelf verzinnen,vond deze tekst wel toepasselijk
omdat het altijd leuk afwisselend werk was.
 
Op dit moment werk ik als Technical Consultant in Ede, maar tevens sta ik op de 'wachtlijst' bij de KLM om daar aan de slag te gaan waar ik 2 jaar hard voor gestudeerd heb... Hopelijk mag ik in 2012 eindelijk een 747 of 777 besturen... Tot die tijd moet ik het doen met de simulatoren op Schiphol-oost (die overigens ook super tof zijn!)
 
ik werk 6 jaar bij Brauer grondverzet en transport in Belfeld
we doen grondwerken zand en grindhandel , machineverhuur , containerverhuur , sloopwerken en bestratingen
ik zelf zit op een 6,5 ton mobilekraan een wacker- neuson

[resize=600:1ssngpja]http://img8.imageshack.us/img8/6035/pict0254x.jpg[/resize:1ssngpja]

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!