Wat voor werk doe je?

Ja natuurlijk hier zijn nog een paar fotos voor die gene die het leuk vinden Big Grin
Het is zeker leuk om te doen. Stick Out Tongue

Foto4K4TUJZD-1.jpg

FotoNT8JFEVO-1.jpg

FotoVOHLY7GP-1.jpg

FotoPC8EEVZY-1.jpg

FotoCV4VPQDJ-1.jpg

FotoP7LRIWMK-1.jpg

FotoG7HOOVI3-1.jpg

FotoEQEUUXHT-1.jpg


Echt van het gemonteerde eindproduct heb ik helaas alleen het laatste foto.
Daar maak ik niet zo vaak fotos van omdat dat in een andere hal gebeurd.
Foto's zijn allemaal telefoonkwaliteit. Sorry hiervoor.
 
Ik ben vanaf volgende week account executive bij een reclame bureau. Daarnaast doe ik nog duale opleiding Communicatie in Arnhem.
Ennn ik heb 5 jaar mijn eigen reclamebureau gehad, ben namelijk afgestudeerd als grafisch vormgever.
 
starsky zei:
Ik heb ook nog niet gezegd wat ik doe :mrgreen:

Werk bij de BAM in Ootmarsum als ontwerper / Engineer

Heey dat is toeval... of ook weer niet dat je ook bij BAM Werkt ongeveer 28.000 medewerker voor welk werkmaatschappij werk je Starsky ik werk voor BAM Infratechniek jij komt uit voor BAM Infratechniek Noord-Oost? Of misschien BAM Leidingen & Industrie? Big Grin
 
Ik werk als Revenue Manager voor de grootste hoteloperator in Europa, en binnenkort in de wereld ;)

Verantwoordelijk voor marktanalyses, prijs-strategieën, businessplannen & segmentatie processen van de hotelboekingen.
 
Ben sinds 3 weken begonnen als EV-Monteur bij strukton rail west.
Jullie zullen vast wel denken van wat is dat nou weer?!
Wij onderhouden alle energie voorzieningen in de spoor sector, dus dan denk je aan bovenleiding, onder en schakelstations en het belangrijkste het verhelpen van storingen zodat de treinen 'zoveel mogelijk' op tijd rijden.
Tot nu tu vind ik het echt geweldig, elke dag op een andere plek en altijd wel even voor een storing ergens heen. Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Vorig jaar Februari mijn opleiding Middenfunctionaris operationele procestechniek afgerond. Sinds Maart 2010 aan het werk bij Neste Oil op de Maasvlakte als procesoperator.

Bevalt uitermate goed, vooral omdat het bedrijf geheel nieuw is en nog volop werd gebouwd toen ik binnen stapte. Erg leerzaam om alles nog te kunnen zien van binnen, de gehele testfase mee te maken en op dit moment de opstart. :)
 
Ooit in t verre verleden 4 jaar gewerkt als poelier.
Mijn bazin was de zus van Ria (worstjes op m'n borstjes) Valk :lol:
Daarna 31 jaar vrachtwagenchauffeur geweest bij de Telegraaf, lokatie Heerlen.
Sinds 2009 werkzaam bij Mediq apotheek te Landgraaf (Schaesberg) als
apotheek-medewerker (s'morgens) en chauffeur (s'middags en s'avonds).
Ik hoop t hier nog n jaartje of 10 vol te houden.
Bevalt heel goed!
 
Hoi, ik ben "vers" op het forum, top trouwens actieve leden en kunt altijd ff terecht voor van alles en nog wat, mijn naam is Robert en werk in de verslavingszorg als woonbegeleider. Mag met mijn nieuwe aanwinst al mijn clienten af!!! O ja en ben net 40 geworden :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!