wat voor climate knoppen zijn dit?

Hallo,

Ik kwam deze foto tegen op instagram en was gelijk geinterreseerd in de ronde climate knoppen. Ik vroeg aan degene van de foto wat voor knoppen dit zijn, ik kreeg als antwoord "polo 6r next generation climate buttons". Ik hrb er voor de rest helemaal niks over kunnen vinden... weet iemand hoe ik hieraan kan komen?
 

Bijlagen

  • 2014-03-01-00-15-58.png
    2014-03-01-00-15-58.png
    955.7 KB · Weergaven: 116
Hoi danny ik ben ook opzoek geweest voor die knoppen zag ze ook een tijdje geleden op instagram het zijn de knoppen van de bedieningspaneel golf 6 onderdeelnummer : 7n0907426k
je kan bij de vw dealer terecht voor de knoppen mar dn moet je een complete set kopen voor €400 je kan beter eentje opspeuren op mp ik heb er een complete set gevonden op mp voor 5 tientjes en ga ze volgendeweek ophalen zodra ik ze he geplaats zal ik wel een foto maken en op forum zetten. Veel succes met het zoeken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!