Wat vind jij zo leuk aan......

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Dit forum en op welke andere fora zit je nog meer? :mrgreen:

Zal ik zelf maar beginnen:
Cleaned.Be
Audiforum.nl (niet meer zo actief)
VWForum
CaddyForum

Vind het leuk om te zien en te lezen hoe " fanatiek" mensen met hun auto bezig zijn om deze mooier te maken. De sfeer onderling is op het forum goed en men probeert elkaar te helpen als het even kan.
Iedereen laat elkaar in zijn/haar waarde wat ik zelf erg belangrijk vind. :mrgreen:
 
Ik was heel actief op Civic Club Holland Forum..
Nu hier een beetje.. en voor de rest vind ik het wel gescheten haha

Hier is het sfeertje wel wat relaxter... Geen gasten die bitchen over imitatie spul etc.
 
zit natuurlijk hier (ben hier ook meest actief), verder VWWatercooled australia (zitten ook mensen die wel performance gericht zijn en veel kennis beschikbaar) en vwforum (alleen om rond te kijken uit verveling)
 
Ik zit elke dag wel op dit forum te koekeloeren, daarnaast op:

VWPolo.nlforum (zelden)
VWforum.nl (zelden)
VWPassat.nl (zeer zelden)-->eigenlijk zit mijn man elke dag op dit forum te turen
Elvisforum

And that's it....
 
Ik ben meer een fanatieke lezer dan een poster op fora, al is hier de sfeer wel lekker relaxed te noemen.

Verder;
- Carclean
- Flitsservice
- Teamibiza
- Autoweek
 
Haha, de fanatieke lezer kan ik me ook erg goed in vinden net zoals petit :lol:
maar verder plaats ik zo nu en dan ook wel is een berichtje ;)
(ik moet m'n auto toch nodig maar is een keer voor gaan stellen met bijna 200 posts :oops: )

wat ik zo leuk vind aan dit forum:
het is wat ik zo merk nog een aardig jong forum in de zin van dat het nog niet zo lang bestaat, en dat geeft toch altijd een wat 'knusser' en gezelliger/relaxter aan doen dan bijv. het forum van xda-developers.com (zit ik ook aardig veel op vanwege m'n telefoon) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Wat ik zo leuk vind:

Gezelllig, leuk om diverse polo's te zien en altijd handig om de techniek erachter te weten. Hoe en wat dus.

Verder ben ik lid van de volgende fora:

- lupoclub (NL&UK)
- arosaclub
- vwforum
- cleaned (lees alleen daar mee zo af en toe)
 
De reden dat ik hier blijf plakken omdat er een goede sfeer heerst, en goede tips op staan en er veel moois te zien is. Iedereen is enthousiast over zijn of haar wagen en die van anderen.
Voor de rest ben ik niet meer actief op andere autofora.
Voorheen op polo club NL en soms polo9n.info, maar nu niet meer.
 
dat viel me vooral op t E46 forum op eigenlijk.. het enige wat je daar aan je auto mocht veranderen waren BBS velgen en verlaging, de rest werd helemaal afgebrand :?
 
klopt idd, op sommige forums krijg je alleen positieve reacties als er BBS RM/RS/LM of veel te grote/dure audi/bentley velgen onder je auto zitten.. ohja en hij moet bodem-laag zijn!

maar ben blij dat iedereen hier gewoon lekker positief is, zo houden we een super relaxed sfeertje en dat willen we ook graag zo houden! en opbouwende kritiek is nooit wat mis mee..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!