Wat is jullie ervaring met radio's

Beste,

Ik ben op zoek naar een mooie radio voor mijn polo 6r. Alleen is het probleem dat de RNS zoveel gestolen wordt...

Doordat ik in een ongeluk heb gehad met mijn auto een paar weken terug betaal ik al super veel aan de verzekering en wil ik dat ik voorlopig niet meer hoef aan te kloppen daar.

Als ik een niet orginele vw radio koop denken jullie dan deze snel gestolen zal worden? Is het zo dat de radio dieven echt voor orginele RNS's gaan of ook voor andere modellen die niet van VW zijn?

Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik hoor het graag van jullie!!!

Groet,

Hendrik
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Als je gewoon een radio van de bekendere merken van rond de 100 euro neemt is de kans klein dat ze deze stelen. Een RNS is veel waardevoller dan een normale radio ;)
 
Nja ik vind een navilock juist uitdagend. Ze denken dat er iets heel duurs onder zit en halen het met veel geweld weg waardoor je dashboard ook nog is lekker beschadigd. Dit is dus geen optie..

Maar inderdaad en afneem baar front is een goede oplossing!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Met een Navilock moet je ook 4 forse bouten in de dashboard schroeven volgens mij, ook niet bepaald een fraai gezicht. En als ze het toch gaan proberen 'm open te slopen is je hele dashboard naar de knoppen.

Er is genoeg aanbod van double din autoradio's, en allemaal vele malen goedkoper en minder diefstalgevoelig dan de RNS systemen van VW. Probleem vind ik vaak echter de vormgeving, ik vind het persoonlijk het mooiste als de radio ook een ingetogen en eenvoudig design heeft, en daarmee aansluit op de vormgeving van de rest van het dashboard (kleur van de verlichting van de radio is doorgaans hoe dan ook al aanpasbaar).

Zelf had ik de JVC KW-AV60BT. Was met iPod/iPhone/USB aansluiting, Bluetooth handsfreeset en DVD, waar ik tevreden mee was, maar ik zie dat die niet meer verkrijgbaar is.

Je zal eerst moeten afwegen of je handsfree wil kunnen bellen, navi ingebouwd wil hebben, je iPhone/iPod ermee wil kunnen besturen, Dvd's wil kunnen kijken, eventueel satelliet radio wil hebben etc, dat heeft ook een behoorlijke impact op de prijs. Dan kan je vanuit dat wensenpakket gaan zoeken bij JVC, Pioneer, Sony etc.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!