Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ja dat vind ik ook, en ik zag straks iets afwijkends in een codering dus vertrouw ze niet.
Toen ik mijn originele codering terug plaatste werkte mijn spiegels tijdelijk, totdatik meer opties aan/uit ging zetten en wijzigde.
1 afwijking en er werkt iets niet of niet goed dus vandaar origineel.

Om simpel iets aan en uit te zetten zijn ze goed voor maar wil je er dieper in dan niet.
is mijn mening
Gewoon je diensten aanbieden op MP en het forum voor een kleine vergoeding dan kan je hem terug verdienen :).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja klopt maar dat is waarschijnlijk de moeite niet. en op het forum mag je dat pas aanbieden na aan bepaalde regels te hebben voldaan.
Maar goed dat komt mischien wel ooit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Nieuwe rubbers en lagers voor de veerpoten voor. Eibach setje gaat er onder vandaan. Terug naar schommelschip hoogte. Veeeeeeel te veel drempels hier in de wijk en matige wegen. Geduld is op, lekker door jakkeren :mrgreen: (vriendin heeft verder helemaal geen invloed gehad op deze beslissing :cool:)

Dus voor de mensen met innerlijke rust, en de liefhebber van een goede look, want het ziet er zo verschrikkelijk veel mooier uit, een Eibach pro kit 25-30mm verlaging in de aanbieding (y)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo en Christian96
Een Bluetooth adapter gekocht van forumlid @Michaelk88
Ziet er een stuk beter uit dan alleen het blok op het dashboard... Nu nog uitvogelen hoe het allemaal werkt [emoji4]
75340a594cbeb3ba430af9fdf5e13b51.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88 en Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!