Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

hij gaat dus alleen aan als je het contact op aan zet?
Dan maakt niks uit want zodra contat er af is stopt die met stroom geven
Dat is correct. Maar jij hebt het over continue voeding. Dat is ook mogelijk, maar weet niet of je accu dat lang volhoud. Sommige dashcam's hebben de optie dat ze bij beweging aangaan, dan zul je continue voeding nodig hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Dat is correct. Maar jij hebt het over continue voeding. Dat is ook mogelijk, maar weet niet of je accu dat lang volhoud. Sommige dashcam's hebben de optie dat ze bij beweging aangaan, dan zul je continue voeding nodig hebben.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

ja klopt maar ik ga hem aansluiten op een zekering die alleen aangaat bij contact maar kon geen andere voeding vinden daarvoor.
Maar hij gaat gewoon zo werken want ken iemand die heeft precies hetzelfde gedaan.

Welke merk is het? En wat was het totale kostenplaatje?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Merk van dashcam? Mivue 618, die kostte mij 100 eu bij mediamarkt.
Voeding kostte me 19,50 en fuse tap 5,99.
Voeding is van 123Carcam.nl.
Fuse tap komt van Conrad.nl. Kon deze nergens anders vinden voor een goedkopere prijs.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Dashcam en dergelijke elektrische apparaten zou ik persoonlijk niet van AliExpress halen want kwaliteit is aanzienlijk minder en soms werken dingen al niet eens... (ervaring met lampjes en dergelijke)
Dus ben liever wat meer geld kwijt en dat ik dan wel goede spullen heb en waar ik zo nodig nog contact kan opnemen met de verkoper.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Dashcam en dergelijke elektrische apparaten zou ik persoonlijk niet van AliExpress halen want kwaliteit is aanzienlijk minder en soms werken dingen al niet eens... (ervaring met lampjes en dergelijke)
Dus ben liever wat meer geld kwijt en dat ik dan wel goede spullen heb en waar ik zo nodig nog contact kan opnemen met de verkoper.
Ieder z'n keuze uiteraard. Mijn bevindingen zijn wel goed met Ali.
Natuurlijk ook wel eens slechte dingen gehad. Led Lampjes van 50 cent gaan nou eenmaal snel stuk. Zoek een wat duurdere variant en betere uitvoering en voor paar euro heb je iets goeds. Dashcam van €60 is niet bepaald goedkoop voor daar, dus al betere kwaliteit vaak.
Ondertussen al meer dan 300 bestellingen mogen plaatsen. Bijna altijd goede ervaringen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Ieder z'n keuze uiteraard. Mijn bevindingen zijn wel goed met Ali.
Natuurlijk ook wel eens slechte dingen gehad. Led Lampjes van 50 cent gaan nou eenmaal snel stuk. Zoek een wat duurdere variant en betere uitvoering en voor paar euro heb je iets goeds. Dashcam van €60 is niet bepaald goedkoop voor daar, dus al betere kwaliteit vaak.
Ondertussen al meer dan 300 bestellingen mogen plaatsen. Bijna altijd goede ervaringen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dit inderdaad. Je moet een beetje weten wat je koopt. Niet altijd het goedkoopste pakken idd :)
 
Gezien de nieuwe auto en toch eens echt willen poetsen en schoon houden en met 2 van 1 en 3 op de achtetbank was het eens tijd om wat spullen te halen.

Poorboys apc cleaner
Poorboys glas cleaner
Poorboys natural look
1213ac1122517e1fa15a8594dda88756.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Ik ben nog op vakantie maar goed... Om eind volgend week lekker te kunnen knutselen

- een kabelboom voor een alarm van the cable guy
- een nieuwe doppenset
- wat dempingsmatteriaal
- een fatsoenlijke krik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!