wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Auto gewassen en de booskijkers erop gebeunt. Hoekjes laten inderdaad los met 3M, maar wat zijn mijn opties om deze goed te krijgen ZONDER dat het permanent is en het glas van de koplampen verneukt mocht ik het er weer af willen halen.

Staat wel leuk met de spiegelkappen, maar ik moet echt het totaal plaatje zien met de nieuwe bumper over een paar weken en anders zal ik ze verkopen aan iemand die wel 200% zeker is en booskijkers wilt.

20180928_171915.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Vandaag de polo verwend door hem een kleine beurt te geven, wat direct goed merkbaar is. Motor loopt weer een stuk stiller en soepeler. Wel relatief kostbaar bij de dealer, maar we kunnen weer 30dkm Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!