wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

tesla scherm retrofit in polo brb

fc569acace549313e2f0a0a701a47534.jpg
waar heel je die vandaan dan?))
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Nou, omdat je misschien onderaan de streep goedkoper uit bent? ;)


ohja.. als ik voor 500 een compleet nieuwe Dsg krijg inclusief inbouwen.. alleen de aanschaf van de dsg is al meer dan 2K.
hij vertelde mij dat ik zonder coulance meer dan 4000,- kwijt zou zijn bij hun.

Onder aan de streep zou niet meer worden dan 1000,- euro.(Incl grote beurt)
Ik weet 100% zeker dat je zelfs met 2e hands spullen incl. inbouwen niet tegenop kan.

Maar bedankt voor je mee denken.

Het is jammer zo voor de vakantie. maar de auto is het meer dan waard en heeft op papier nog steeds een dag waarde van +/- 12K.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Ik ben heel benieuwd naar het merkbare effect van zo’n dumpvalve. Het klinkt natuurlijk wel dik. Maar zou dat misschien te hard en aanwezig zijn?
Misschien dat het schokkerige effect bij gas loslaten wat soepeler wordt als de drukvulling weg kan door de dumpvalve.


Ziet er onder de kap in ieder geval uit!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!