wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Winterbanden verruild voor de zomerbanden. Boavista’s staan ook strak met de verlaging. Al twijfel ik toch nog steeds of ik de auto weer op normale hoogte te zetten.
f3239f3274d923727720a5a104ac4706.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo en AlexxvD
Winterbanden verruild voor de zomerbanden. Boavista’s staan ook strak met de verlaging. Al twijfel ik toch nog steeds of ik de auto weer op normale hoogte te zetten.
f3239f3274d923727720a5a104ac4706.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou hem zo laten staan! Oogt superstrak, zeker met de boavista's.

Die van mij is ook verlaagd, heb de twijfel ook gehad, maar als ik dan een 6R/C zie die op fabriekshoogte rijd, vind ik mijn verlaging toch weer dik!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
En dat rijdt ook fijn? Zijn namelijk beetje aan het oriënteren naar een goede verlaging met behouding van het comfort, niet dat we de heletijd op de bumpstops rijden bijvoorbeeld.
Ik rij zelf op H&R verlaging met originele dempers, auto is iets stugger geworden. Duikt nauwelijks met remmen, rolt minder in der bochten, maar het comfort is er nog steeds. Ik heb ook nog 17 inch wielen er onder en dan word het ook weer iets stugger.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
Ik rij zelf op H&R verlaging met originele dempers, auto is iets stugger geworden. Duikt nauwelijks met remmen, rolt minder in der bochten, maar het comfort is er nog steeds. Ik heb ook nog 17 inch wielen er onder en dan word het ook weer iets stugger.
Oh, lukt dat aan de achterkant met de originele dempers? Wij hebben ook 17 inch, als ik de perfecte rijhoogte zie met 4 man in de auto, zit de demper al tegen de bumpstops aan :/
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Oh, lukt dat aan de achterkant met de originele dempers? Wij hebben ook 17 inch, als ik de perfecte rijhoogte zie met 4 man in de auto, zit de demper al tegen de bumpstops aan :/
Ik rij vrijwel nooit met 4 mensen in de auto, maar de enkele keer dat het gebeurt gaat het goed. Wel beetje aanpassen qua rijgedrag uiteraard.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
De eibach met Sachs dempers is nog behoorlijk comfi. Alleen bij korte oneffenheden komt t soms wel hard door. Ik ben met z’n vieren op vakantie geweest met volle bepakking met skikoffer. Geen enkele keer de bumpstop geraakt. Dat ging op een fatsoenlijke weg echt prima. Maar de weg Antwerpen Brussel was echt verschrikkelijk. Die is zo slecht, en dan is zo laag rijden wel irritant. Klappen komen flink hard door.

Als jij nu de bumpstop raakt zijn je dempers misschien gewoon op trouwens.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Vandaag 3 van de 4 zomervelgen erop gezet. Ging best lekker nadat ik had uitgevogeld hoe een momentsleutel ingesteld moet worden en zo'n hydraulische krik werkt. Stick Out Tongue Helaas kreeg ik de 4e velg/slotbout niet eraf.

Had een rubberen hamer geleend omdat ik alle jaren de velgen er bijna niet vanaf kreeg. Daarom blij dat ik deze keer er eindelijk aan gedacht had om wat kopervet te kopen en dat op de naaf te smeren, was het helemaal niet nodig. Kon ze met twee vingers loskrijgen. Desondanks toch maar ingesmeerd. Benieuwd hoe vast die 4e velg zit.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
De eibach met Sachs dempers is nog behoorlijk comfi. Alleen bij korte oneffenheden komt t soms wel hard door. Ik ben met z’n vieren op vakantie geweest met volle bepakking met skikoffer. Geen enkele keer de bumpstop geraakt. Dat ging op een fatsoenlijke weg echt prima. Maar de weg Antwerpen Brussel was echt verschrikkelijk. Die is zo slecht, en dan is zo laag rijden wel irritant. Klappen komen flink hard door.

Als jij nu de bumpstop raakt zijn je dempers misschien gewoon op trouwens.
Ik denk ook dat de dempers op zijn, achter veert die heel makkelijk in..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!