wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag maar eens de laaste lampen vervangen in de kop alles is nu led.
Al moet ik maandag ff tetug voor de led dimlichten ze zitten er niet goed dat mag de verkoper fikse en velgen besteld en worden morgen ochtend afgelverd

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Vandaag maar eens de laaste lampen vervangen in de kop alles is nu led.
Al moet ik maandag ff tetug voor de led dimlichten ze zitten er niet goed dat mag de verkoper fikse en velgen besteld en worden morgen ochtend afgelverd

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Wat heb je voor LED achterlampen?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
En de 'ballasten' Zijn die makkelijk te plaatsen? (Foto?) [emoji56][emoji851]
Zie hier het resultaat. Ik ben alleen nog niet blij met de ballast aan de rechterkant, deze moet iets verder naar de voorkant worden geplaatst, het aarde kabeltje zit nu niet echt mooi weggewerkt namelijk.
 

Bijlagen

  • Links.jpg
    Links.jpg
    658.2 KB · Weergaven: 98
  • Rechts.jpg
    Rechts.jpg
    820.5 KB · Weergaven: 87
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
Vandaag maar eens de laaste lampen vervangen in de kop alles is nu led.
Al moet ik maandag ff tetug voor de led dimlichten ze zitten er niet goed dat mag de verkoper fikse en velgen besteld en worden morgen ochtend afgelverd

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Welke LED heb je in de bochtverlichting als ik vragen mag? Die moet ik ook nog even vervangen. Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
Snelle vraag tussendoor;

Sinds kort zit de R-line achterbumper erop, maar ik vermoed dat de diffuser nog vastgezet moet worden met wat clipjes.

Iemand die even snel onder de achterbumper wil duiken of iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat hier hoort? Al rondgespeurd op etka maar zag zo snel niets r-line specifiek. Eventuele onderdeelnummers worden gewaardeerd.

Foto ter verduidelijking
 

Bijlagen

  • IMG_6813.JPG
    IMG_6813.JPG
    671.8 KB · Weergaven: 73
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Gewassen, gepolijst en gewaxt [emoji1305] helemaal tevreden
f0f7488585f63150df3040b962ee6378.jpg
41162b8582f8494c76708f0ad868305f.jpg
f890d22e4a959825ee786b0e6866da68.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!