wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Embleem van de achterklep is klaar. Morgen die van de grill vooraan.

467459275e3bfcebc6eda712c49726d0.jpg


793136ddd609be83d46753ae562e76c6.jpg
 
Volkswagen  Polo 2012  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84 en sahindogan
Mensen hoe krijg je die ellendig grill van die auto af, vandaag weer een poging gedaan omdat ik de voor logo wil spuiten, maar de torx krijg ik los. Bovenste clips gaan ook stroef los ( durf het niet te hard aan te trekken [emoji23] ) en dan zit ie nog muur vast.

Owja ontopic, de auto weer even weer goed gewassen [emoji41]
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Mensen hoe krijg je die ellendig grill van die auto af, vandaag weer een poging gedaan omdat ik de voor logo wil spuiten, maar de torx krijg ik los. Bovenste clips gaan ook stroef los ( durf het niet te hard aan te trekken [emoji23] ) en dan zit ie nog muur vast.

Owja ontopic, de auto weer even weer goed gewassen [emoji41]
Dat gekke ding rechts bovenin daar staat ''zoeken''
Had je wel even kunnen gebruiken natuurlijk.
Is geschikt voor newbees en pro's.
Vind je al snel zoiets als dit:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Witte BBSjes onder de polo weg gehaald en de dagelijkse (originele BlueGT) velgen er weer onder gemonteerd.
De BBSjes weer netjes opgepoetst en op de velgenboom opgeslagen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Aircocheck laten uitvoeren en die was oké.
Uitstroomtemp. was 12ºC zeiden ze. Lijkt mij wat aan de warme kant.
Bij een vriend's 2007 Mondeo was het 6ºC maar dat is natuurlijk wel een grotere airco met meer capaciteit.
Evt. lekkage gaan we in de gaten houden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat ik tot nu toe aan mn Polo Bluemotion gedaan heb!

17 Inch MAK velgen mat zwart

Golf GTI stuur


Netflix

Spotify


Zit te denken of die gele tint bij de mistlampen goed zal staan. Denk het eigenlijk wel maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?

groetjes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Wat ik tot nu toe aan mn Polo Bluemotion gedaan heb!

17 Inch MAK velgen mat zwart

Golf GTI stuur


Netflix

Spotify


Zit te denken of die gele tint bij de mistlampen goed zal staan. Denk het eigenlijk wel maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?

groetjes!
Wat voor Radio is dat?
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 Tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jokhoe
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!