wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Today voor apk geweest en de zomer wielen er onder gelegd!! [emoji7][emoji7]

928d276cfa2c3df1553847aad018731b.jpg


3303936e4306fc0362407d9382d2a4be.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik wilde een nieuw setje pedaalcovers erop zetten van AliExpress. Heb de oudere sportpedalen eraf gehaald (want deze zijn al wat versleten) en toen ik de nieuwe erop wilde zetten zag ik dat deze nieuwe van super slechte kwaliteit waren. Rubber was erg dun dus zat niet goed strak om het pedaal. Daarnaast liet de metalen cover al heel gemakkelijk los van het rubber. Heb ze meteen weer eraf gehaald, in de prullenbak gegooid en de oude terug gezet, wat best wel een pain-in-the-ass karwei was. Denk dat de huidige OEM pedaalcovers zijn, die nieuwe waren gewoon chinese rotzooi. Kostte ook maar 5 euro.

Nu zie ik bij Van den Udenhout shop deze zelfde pedalen, maar voor 125 euro??? Wtf? :eek:
 
Nieuwe wiellager laten monteren. Tweede achteruitrij licht mod aangesloten en wat interieur verlichting omgewisseld voor LED. Helaas omdat ik ze gekregen had, ontbreken er nog twee in de hemel achterin. Verder ook weer een leuk idee op gedaan die ik hoop snel te kunnen realiseren.

@VWAlexander ik heb die van mij via iemand uit Duitsland in de originele verpakking en vond het ook niet veel soeps. Wat betreft aliexpress, dat is ook gewoon origineel alleen uit de Chinese vw fabriek.
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Ik wilde een nieuw setje pedaalcovers erop zetten van AliExpress. Heb de oudere sportpedalen eraf gehaald (want deze zijn al wat versleten) en toen ik de nieuwe erop wilde zetten zag ik dat deze nieuwe van super slechte kwaliteit waren. Rubber was erg dun dus zat niet goed strak om het pedaal. Daarnaast liet de metalen cover al heel gemakkelijk los van het rubber. Heb ze meteen weer eraf gehaald, in de prullenbak gegooid en de oude terug gezet, wat best wel een pain-in-the-ass karwei was. Denk dat de huidige OEM pedaalcovers zijn, die nieuwe waren gewoon chinese rotzooi. Kostte ook maar 5 euro.

Nu zie ik bij Van den Udenhout shop deze zelfde pedalen, maar voor 125 euro??? Wtf? :eek:
125 euro voor een pedalen set? Dan kan je beter de wat "duurdere" chineze rotzooi halen! Big Grin
Of... De originele voor 50,- euro van BM Onderdelen Artikel nummer: INT74717;)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Nieuwe wiellager laten monteren. Tweede achteruitrij licht mod aangesloten en wat interieur verlichting omgewisseld voor LED. Helaas omdat ik ze gekregen had, ontbreken er nog twee in de hemel achterin. Verder ook weer een leuk idee op gedaan die ik hoop snel te kunnen realiseren.

@VWAlexander ik heb die van mij via iemand uit Duitsland in de originele verpakking en vond het ook niet veel soeps. Wat betreft aliexpress, dat is ook gewoon origineel alleen uit de Chinese vw fabriek.

Hoe heb je deze tweede achteruitrijlichten mod gedaan als ik het vragen mag? Ben hier wel benieuwd naar
 
Ik wilde een nieuw setje pedaalcovers erop zetten van AliExpress. Heb de oudere sportpedalen eraf gehaald (want deze zijn al wat versleten) en toen ik de nieuwe erop wilde zetten zag ik dat deze nieuwe van super slechte kwaliteit waren. Rubber was erg dun dus zat niet goed strak om het pedaal. Daarnaast liet de metalen cover al heel gemakkelijk los van het rubber. Heb ze meteen weer eraf gehaald, in de prullenbak gegooid en de oude terug gezet, wat best wel een pain-in-the-ass karwei was. Denk dat de huidige OEM pedaalcovers zijn, die nieuwe waren gewoon chinese rotzooi. Kostte ook maar 5 euro.
Waarom weggooien? Dien een klacht in. Hoop dat je in ieder geval een slechte score/recensie hebt gegeven en de boel gereclameerd hebt/gaat reclameren. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor een ander. Alleen samen kunnen we slechte verkopers stoppen!!
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Waarom weggooien? Dien een klacht in. Hoop dat je in ieder geval een slechte score/recensie hebt gegeven en de boel gereclameerd hebt/gaat reclameren. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor een ander. Alleen samen kunnen we slechte verkopers stoppen!!
De verkoper was prima zover ik weet. Had veel goede recensies. Maar had gewoon zelf moeten weten dat het niks kan zijn voor die 5 euro. Ga daar geen moeite meer voor doen. Misschien wel even feedback/review geven inderdaad.
 
Maar dan begrijp ik dus dat je mistachterlicht aangaat bij het achteruit rijden?
Dat klopt helemaal, ik vind namelijk het licht heel erg tegenvallen in het donker. Maar uiteindelijk zal de eindsituatie voor mij zelf zijn, dat de linker unit een RHD(Engels type) unit wordt omdat hier geen mistachterlicht in zit, dus dan heb je wel twee witte achterlichten. Voor de APK mag dit natuurlijk niet maar dan kan je gewoon een extra lampje rood maken en die evt wisselen.
 
Afgelopen week de zomerwielen weer laten monteren.
Gisteren bij Vagtechniek geweest voor de fabrieksupdate naar 110 pk, ik moet zeggen de auto rijdt nu heerlijk! De auto rijdt nu echt zoals bedacht is i.c.m. deze motor, dus zeker geen spijt van!

Nu een beetje het web aan het afspeuren naar een leuke sub (het liefst VW helix soundsystem tweedehands op de kop tikken)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!