wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ramen vanaf B-stijl laten tinten met 35% Johnson folie. De folie die is gebruikt heeft een donkergroene tint welke in de buurt komt van origineel privacy glas.
Zit er heel mooi op, levenslang garantie en een goede prijs. Ik ben tevreden.
Het is op de foto's misschien niet heel goed te zien omdat vanmiddag de zon scheen. In het echt ziet het er chique uit :cool:
DSC01421.JPG DSC01424.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Vanmiddag ben ik na mijn werk naarAlmere buiten geweest om bij Labien langs te gaan.
Hij heeft met zijn Vag.com kabel en labtob diversen instellingen bij mijn Polo bm aangepast.
Vijf keer knipperen ipv 3x.
Bochtenverliching.
Automatisch vergrendelen van de deuren bij wegrijden.
Verbruik weergeven in km/liter ipv ltr/100km
Ook nog geprobeert comming home en leaving home in te stellen maar dat lukte wel om de aanpassing te doen , maar heeft geen uitwerking... Misschien dat nog iemand hierin weet waarom dit niet lukte?
Ik denk niet dat het nog lang duurt voor ik zelf ook zo een kabel heb....
Was erg leuk en leerzaam.
Labien in elk geval hartelijk bedankt.
Gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Vanmiddag ben ik na mijn werk naarAlmere buiten geweest om bij Labien langs te gaan.
Hij heeft met zijn Vag.com kabel en labtob diversen instellingen bij mijn Polo bm aangepast.
Vijf keer knipperen ipv 3x.
Bochtenverliching.
Automatisch vergrendelen van de deuren bij wegrijden.
Verbruik weergeven in km/liter ipv ltr/100km
Ook nog geprobeert comming home en leaving home in te stellen maar dat lukte wel om de aanpassing te doen , maar heeft geen uitwerking... Misschien dat nog iemand hierin weet waarom dit niet lukte?
Ik denk niet dat het nog lang duurt voor ik zelf ook zo een kabel heb....
Was erg leuk en leerzaam.
Labien in elk geval hartelijk bedankt.
Gr Marcel
Ik heb bij de meeting in Eindhoven ook bij verschillende polo's comming home aan proberen te zetten en bij sommige werkte het wel en sommige niet.
als je de sleutel uit je contact haalt en je doet dan een maal knipperen met groot licht en je hoort geen relay tikken dan werkt het niet.
Zal aan de BCM liggen of het wel of niet werkt
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Antraciet achterlichten geplaatst :cool:

index.php


Ja, ik weet t, hij mag gewassen worden Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!