wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lekke band gereden jammer. Snel even bij een garage langs voor een prop op de route naar huis toe. Proberen ze de auto op te krikken op de sideskirt...:mad: van het weekend maar eens kijken of ik die weer een beetje in model kan krijgen
 
Volkswagen  Polo 6c BlueMotion  1.0 TSI 95pk 
Lekke band gereden jammer. Snel even bij een garage langs voor een prop op de route naar huis toe. Proberen ze de auto op te krikken op de sideskirt...:mad: van het weekend maar eens kijken of ik die weer een beetje in model kan krijgen

De garage een nieuwe sideskirt laten betalen. Hun fout en als het goed is zijn ze daar voor verzekerd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
De garage een nieuwe sideskirt laten betalen. Hun fout en als het goed is zijn ze daar voor verzekerd...
Dat is stap 2 als ik hem niet netjes krijg. Er is niets gebarstte alleen de kit los en uit model. ;( Ken de eigenaar gelukkig wel een beetje (die was er zelf helaas niet(op vakantie) ). Anders volgende week even op de koffie...
 
Volkswagen  Polo 6c BlueMotion  1.0 TSI 95pk 
Gisteren verse APK, het weekend daarvoor;

- Olie + filters
- Nieuwe PU rubbers + klemmen stabilisatorstang
- Aanlopende remcilinder rechts-achter vervangen
- Nieuwe koppelingsset + vliegwiel (Darkside Single Mass Billet Flywheel)

2ceca55d-b832-480f-ac0d-9180622b3bbf.jpg37fab979-c933-4526-a01c-34526e553411.jpg
was ook wel echt nodig haha, één van de 'vingers' bij de koppeling was al weg.
Daarnaast ontzettend veel speling op het dubbel-massa vliegwiel.

Rijdt nu weer als een zonnetje en stationair alsof de auto niet eens aanstaat, heerlijk rustig.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Gisteren weer vol gegooid, 47,2L, door overmacht, met een literprijs van 2,12 euro en daardoor voor het eerst met een polo 100 euro afgetikt bij de pomp. Tis gewoon niet leuk meer!
Vrolijk word je er niet van idd.
Daarom blij dat ik ben gaan dieselen voor het werk.
Dat beetje extra wegenbelasting weegt niet op tegen de huidige benzine prijzen.
Ten opzichte van mijn vorige werk auto (benzine 1 op 15) ipv 2x p/w bij de pomp voor pakweg 80euro nu om de 2 week voor ongeveer 70euro.
En dan rij ik volgens de laatste calculatie bijna 1 op 24 en.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb er na 9 jaren en 475 000 km maar een nieuwe Varta agm 70 ah accu in gedaan. Na 18 dagen op vakantie te zijn geweest had mijn polo circa 7 sec nodig om aan te slaan. En de dagen erna duurde het telkens ruim en paar seconden. Dan weet je hoelaat het is, namelijk tijd voor een nieuwe. Natuurlijk ook de ecu laten weten dat er een andere accu inzit. In iedergeval geen start problemen deze winter.
 

Bijlagen

  • 20211023_120649.jpg
    20211023_120649.jpg
    811.6 KB · Weergaven: 15
Vw  Polo  1.2 tdi 2012 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!