wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Koelvloeistof bijgevuld want lampje ging knipperen (Rood) met een helse pieptoon. o_O
Niveau stond een cm. onder het minimum. :eek:
Nu check ik het echt niet elke week maar de laatste keer stond hij boven het maximum.
Morgen maar eens kijken.
Koelvloeistof is een gesloten systeem, dus hoogstwaarschijnlijk een lek ( inwendig of uitwendig). Hopelijk valt het mee!:oops:
Blijf het vreemd vinden maar kan echt niet anders concluderen dat ze toch bij de garage iets hebben gedaan bij de aircoreparatie. We zijn n.l. nu ruim 1,5 maand en 663km. verder en het peil blijft perfect op niveau staan. Dus ik neem aan dat ik een lek nu wel mag uitsluiten. Iets dat ik helemaal niet erg vind hoor. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Blijf het vreemd vinden maar kan echt niet anders concluderen dat ze toch bij de garage iets hebben gedaan bij de aircoreparatie. We zijn n.l. nu ruim 1,5 maand en 663km. verder en het peil blijft perfect op niveau staan. Dus ik neem aan dat ik een lek nu wel mag uitsluiten. Iets dat ik helemaal niet erg vind hoor. :)
Ik vind het ook een beetje vreemd. In de onderstaande link staat hoe je het beste de koelvloeistof kunt controleren ( egale ondergrond en koude motor). Als de koelvloeistof al zo'n tijd goed op peil blijft, dan is er waarschijnlijk niets ernstigs aan de hand, maar voorlopig een wekelijkse check kan geen kwaad al is het alleen maar voor een goed gevoel. :)
.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Die regels heb ik opgevolgd en dat checken heb ik ook steeds gedaan voor elke rit. Inderdaad, gewoon voor mijn gevoel. Nu mee gestopt omdat het peil goed blijft. Natuurlijk doe ik wel de periodieke checks.

Ik vermoed dat ze iets hebben gedaan met de normale radiator maar dat verzwijgen. Andere reden kan ik niet bedenken.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Famous1303
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!