wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Oei... ook op je display, dat gaat de verkoopwaarde van je auto zeer negatief beïnvloeden mocht je hem ooit willen verkopen (ik zou een auto met een "beschadigd" display namelijk niet eens overwegen omdat je dan voor een paar honderd euro weer een ander scherm moet (laten) plaatsen).

P.s. voor een tientje bij Carglass, ik zou het lekker daar laten doen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Oei... ook op je display, dat gaat de verkoopwaarde van je auto zeer negatief beïnvloeden mocht je hem ooit willen verkopen (ik zou een auto met een "beschadigd" display namelijk niet eens overwegen omdat je dan voor een paar honderd euro weer een ander scherm moet (laten) plaatsen).
Waarom zou je een ander display laten plaatsen? Dit is veiligheid verhogend en 'hoort' bij de wagen. Hij zal pas problemen krijgen als hij die unit zou willen verkopen. Ik vind het echt wel een geniaal idee.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Waarom zou je een ander display laten plaatsen? Dit is veiligheid verhogend en 'hoort' bij de wagen. Hij zal pas problemen krijgen als hij die unit zou willen verkopen. Ik vind het echt wel een geniaal idee.

Ik vind het heel erg lelijk. Dit soort markeringen zijn prima op de ramen want dat zie je toch niet als je erin zit maar het display is erg prominent aanwezig en de markering ook. Als ik op zoek was naar een Polo AW en ik zou dit op het display zien zou ik een paar honderd euro minder bieden (als de rest van de auto goed is) of gewoon verder kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Oei... ook op je display, dat gaat de verkoopwaarde van je auto zeer negatief beïnvloeden mocht je hem ooit willen verkopen (ik zou een auto met een "beschadigd" display namelijk niet eens overwegen omdat je dan voor een paar honderd euro weer een ander scherm moet (laten) plaatsen).

P.s. voor een tientje bij Carglass, ik zou het lekker daar laten doen :)

Interessant; voor dat geld denk ik niet waard om het te laten. Aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre zoiets nou echt tegenhoudt. Denk niet wanneer ze je auto alleen even gebruiken voor iets crimineels. Maar better safe than sorry natuurlijk

ontvetten

voorruit nummer

Enige probleem wat ik er in zou zien als de auto ooit voor “export” zou gaan. Maar dan heb je met de ramen ook dat probleem. Mijn hoop is dat zo de auto minder aantrekkelijk is voor stelen en media unit diefstal. Of t echt helpt, blijft de vraag. Ik hoop van wel en t is een kleine kostenpost en toch leuk om te doen.

Ontvetten gewoon met een glassex. Ik heb bewust alleen kenteken gebruikt en niet serienummer omdat ik gelezen heb dat daar sleutels / electronica mee geprogrammeerd worden, Vandaar dat ik dat raampje bij de voorruit heb afgeblokt met alternatieve tekst.

In dagelijks gebruik vindt ik t niet storend op de media unit. De foto lijkt super opvallend maar dat komt vanwege de hoek denk ik. Was t duidelijkst voor de foto.
 
Volkswagen Polo  AW1  2.0Tfsi 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Dat heb ik nu ook maar even verduisterd met zwart papier. Heb het setje besteld. Klopt het, @Luusje dat je de bestelling plaatst en dan maar moet afwachten verder? Andere vraag: Heb je de voorruit ook met een sticker behandeld?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vandaag Exterieur en interieur schoongemaakt en Donderdag is de auto weggeweest voor een grote beurt, Hierbij geen gekke dingen gebeurt. Only the usuals.

Kan die er weer een poosje tegen
20200215_175113-min.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!