wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Werd vde week door een undercover Audi A4 zonder dat ik het door had gemeten.

47 Kmpu te hard na correctie... dus dat is een punt op het rijbewijs en een flinke boete die ik eerdaags wel op de mat zal krijgen... :(
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Heel zuur man, maar goed, wel heel close voor in beslag namen rijbewijs. Gelukkig is dat niet gebeurt en kan je wel nog je werk uitvoeren, neem aan dat die dikke nije caddy niet voor de show is ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Werd vde week door een undercover Audi A4 zonder dat ik het door had gemeten.

47 Kmpu te hard na correctie... dus dat is een punt op het rijbewijs en een flinke boete die ik eerdaags wel op de mat zal krijgen... :(

Shit zeg! Ik let zowieso altijd op volvo's en bmw 1 en 3 en vw jetta etc. Maar undercover audi a4 is lastig zeg :(
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Iemand tips hoe je politieauto's in burger kan herkennen? Stick Out Tongue Dubbele antennes misschien?
Niet altijd, maar vaak hebben de autos in kwestie een kentekenplaat houder waar merk.nl op staat.
Bijvoorbeeld:
Volkswagen.nl
Audi.nl
Bmw.nl

Dit omdat hun autos niet van een dealer komen maar van merken zelf.

Echter is dit niet altijd zo, maar je kan er hierdoor wel een paar spotten, kijk je niet blind hierop, blijf op de weg letten:).

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!