Andries Polo6R
Premium lid
Nog steeds 1 van mn favoriete upgrades
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds 1 van mn favoriete upgrades
Zeker de moeite waard, had de spullen al ruim een jaar liggen maar kwam er maar niet vanNog steeds 1 van mn favoriete upgrades
Is deze prijs alleen bijvullen of hele airco service?Vandaag even langs mijn garage gereden omdat de airco niet meer koud werd.
Mocht hem meteen aan het apparaat hangen en 550gram en € 80,- later wordt hij weer heerlijk koud.
Dat is een behoorlijke inhoud van koeltemiddel. Mijn polo is 390 en die van onze audi a3 is 490 dacht ikVandaag even langs mijn garage gereden omdat de airco niet meer koud werd.
Mocht hem meteen aan het apparaat hangen en 550gram en € 80,- later wordt hij weer heerlijk koud.
Alleen bijvullen. Hopelijk is dat voldoende. 5 jaar geleden voor het laatst gebeurt.Is deze prijs alleen bijvullen of hele airco service?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.