Wapperend geluid wanneer ramen open staan.

Hallo Polo'ers!

Ik lees hier al een aantal weken de topic door over wat mensen voor problemen hebben en de HOW TO's (Ideaal!)

Nu heb ik zelf een irriterend probleem met een 'hard laag' wapperend geluid wanneer ik de raam van mijn Polo open,
Het maakt niet uit welk raam ik open. En het geluid komt ongeveer tevoorschijn met een gangetje of 80 km/h.
Het is een geluid van de wind zelf dat door de auto blaast dus niet van de motor of auto zelf. (voor de duidelijkheid)

Zelf heb ik al wel gekeken en kwam uiteindelijk hierop uit:
Zijwindschermen VW Polo 6R 5drs 6/09- , Car Fantasy

Nu weet ik alleen niet zeker als dit ook zal helpen.

Hebben jullie enig idee wat ik eraan zou kunnen doen, en of deze zijwindschermen het zullen verhelpen?

Alvast bedankt!:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 146pk 
Dat geluid heb je meestal als je alleen de achterste ramen opent tijdens het rijden (ik tenminste wel), als je dan je voorste raam (of dak) op een kier zet is het geluid weg.

Lees trouwens erg veel slechte reviews over carfantasy
 
die hulpstukken zouden moeten helpen.
dit ligt gewoon aan de vorm van de auto.
met mijn golf2 kon ik beide ramen volledig open zetten, en je hoorde geen zuchtje wind Big Grin
met de polo is dit helaas anders :(
ik heb er ook al aan gedacht om zo'n zijwindschermen te kopen, maar de prijs houdt me wat tegen(alsook de looks)

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Dit ga ik proberen! Stel dat dit werkt.
Is het een prima goedkope oplossing! Haha!
Jullie horen spoedig van mij!
Wanneer ik mijn Polo'tje weer zijn gang laat gaan;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 146pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!