Wachten op mijn toekomstige Polo

Hallo allemaal,

Na wat rondneuzen hier is het tijd om mij en vooral mijn toekomstige aanwinst even voor te stellen.

Mijn naam is Roger en ben 34 jaren jong en woonachtig in Venray (Noord Limburg)

Aantal weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en ook een Polo besteld.

Een half jaar geleden had ik al een proefrit met de Polo TSI gemaakt, en de auto beviel me boven verwachting goed. Maar toch twijfelde ik nog. Hiervoor heb ik 2.5 jaar in een Mini Cooper S gereden, vandaar de twijfel. De Mini was een super auto om te rijden. Maar praktisch gezien was het niet de meest ideale auto, plus het verbruik werd je ook niet altijd vrolijk van. hier kreeg je dan wel veel rijplezier voor terug. Deze auto heb ik inmiddels verkocht.

Nu een half jaar na de proefrit toch maar een Polo TSI Highline bestelt. Ondertussen had VW een prijswijziging doorgevoerd en hadden ze een aantal opties standaard toegevoegd. Dit alles en het verbruik van de toch fijne soepele motor heeft mij uiteindelijk over de streep gehaald.

Ik heb het volgende besteld:
- VW Polo 1.2 TSI Highline Candy White
- 4 deuren & elektrische ramen
- Dagrijverlichting
- Licht & zicht pakket
- Winterpakket
- Executive pakket
- Park distance control
- Multifunctioneel stuurwiel
- Deaktivatie bijrijdersairbag
- Sportpedalen
- Carbonlook middenconsole

Verder ben ik nog op zoek naar mooie 17" velgen, heb er een aantal op het oog.
- Borbet - BS5 Black Polished
- Corniche - Le Mans Matt Black Polished
- OZ Racing - Superturismo GT Matt Black
- OZ Racing - Superturismo LM Matt Graphite
- BBS - CS Black

En na de winter wil ik nog een verlagingsset onder de Polo laten monteren.
Hier twijfel ik nog tussen verlagingsveren of een complete schroefset, heb nog de tijd om meer informatie en ervaringen bij elkaar te zoeken. Iemand misschien tips?

Nu is het alleen nog wachten, wachten en nog eens wachten.
 
Zoals zo velen ben ook ik an het wachten. Productie week 38, rijden wordt rond 1 oktober. Tot die tijd kijken op wat voor manier ik m'n toekomstige BM een eigen gezicht kan geven :) :lol:
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!