Waar zijn jullie verzekerd?

Moet vandaag interpolis maar eens geen aanspreken heb een wa verzekering, en toen ik vanmorgen naar het werk reed kreeg ik een mooie maaskei op mijn voorruit en nu heb ik dus een sterretje en een barst in mijn ruit. Maar ik ben bang dat ik dit toch zelf moet gaan betalen. Een geluk is dat hij niet in het gezichtsveld zit. Maar ik was al langer aan het denken om toch maar een Wa + verzekering te nemen maar als ik dit nu wijzig zullen ze er wel niet in trappen als ik over een paar weken een kapotte voorruit claim ofwel ?
 
Toen ik mijn wagen kocht was de voorruit niet echt je van dat. Ik heb via hem gratis een nieuwe voorruit gekregen. Had zelfs geen eigen risico. Helaas was het niet de voorruit die ik wilde maar ja, toen ik daar achter kwam zat hij er al in.
Hoe hij dit heeft geregeld weet ik niet maar dat interesseert mij ook niet. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik ben gisteren maar eens overgestapt van AllSecur naar InShared, van 69 naar 53 euro :)
AllRisk uiteraard.

Vind de prijsverschillen best wel schokkend als ik het topic zo eens doorlees. Bij het opzeggen nog verteld over hun moedermaatschappij (Allianz) maar zelfs dan konden ze niets doen met de prijs voor je, terwijl Allianz 10 euro goedkoper is per maand. Gezeur over dagelijks opzeggen van de verzekering etc.
 
BMW  1 serie  1.6 
All-Risk bij Volkswagen. Betaal op jaarbasis en krijg daarmee weer een bepaald percentage korting ( of je bespaart een bepaald percentage, maar net hoe je het één met het ander interpreteert ) Op jaarbasis bedraagt de schade € 518,- meen ik, dus zo'n € 43,- p.m. ( meen met 10 schade vrije jaren).

Overigens klein detail voor het topic: Welke waarde dient verzekerd te worden? Hoeveel schade vrije jaren heb je?
Scheelt nogal of je een instap Polo wil verzekeren of een WRC Big Grin.
 
Ik heb een totaalpakket bij NH1816, daar loopt mijn inboedel, rechtsbijstand, doorlopende reisverzekering, zakelijke rechtsbijstand en de rest van de hele troep ook.
Met collectiviteitskorting eraf betaal ik voor de polo iets van 32 per maand, all risk.
Touran heb ik wa+, is mij goed genoeg. Kost wel relatief veel omdat het een bestelauto is, idioot eigenlijk.
 
Op dit moment nog de Volkswagen pluspolis hiervoor betaal ik nu rond de 71 euro met een no-claim korting van 70%, vanaf januari laat ik al mijn verzekeringen weer via Interpolis lopen en ga ik om en om de 50 euro per maand betalen. Heb All-risk verzekering met zowel No-claim beschermer als ook inzittende verzekering erbij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!