Waar naafdoppen bestellen...?

Hoi lezers,

Ik heb mijn winterset gehaald en dit zijn originele audi wielen 16 inch. Ik zoek naafdoppen van VW van 60mm. Deze zijn erg lastig te vinden....
Iemand enig idee waar ik ze kan vinden met een niet te lange verzendtijd?
Thanks
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Raymondde en Collin01
Ja ik heb er ook al teveel besteld.
ik had daar ook me oem aluminium sport pendalen besteld. Op de website van vw kosten ze 460 euro. Bij ahw waren ze 96 en net voor dat ik ze wilden bestellen zag ik ook dat je ze voor de audi a1/a3 had en ze leken me exact het zelfde.Maar deze kosten maar 42 euro. Nou blijk achteraf dat ze exact het zelfde zijn alleen andere verpakking. https://shop.ahw-shop.de/pedalkappe...-q2-tt-schaltgetriebe-kappen-tuning-8v1064200 het zijn echt een oplichters bij vw
 

Bijlagen

  • IMG_5572.png
    IMG_5572.png
    372.1 KB · Weergaven: 13
  • IMG_5571.png
    IMG_5571.png
    120.7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_5573.png
    IMG_5573.png
    311.2 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Hoi lezers,

Ik heb mijn winterset gehaald en dit zijn originele audi wielen 16 inch. Ik zoek naafdoppen van VW van 60mm. Deze zijn erg lastig te vinden....
Iemand enig idee waar ik ze kan vinden met een niet te lange verzendtijd?
Thanks
Weet je toevallig of die van een bluemotion passen? Kan straks even voor je meten, als ze passen kan ik je ze wel sturen.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!