Waar kan ik de beschrijving van de Engine Measurement Blocks nr. 162 t/m 255 vinden??

In de labelfile 036-906-034-APE.lbl van de Marelli motor ECU van mijn crosspolo mis ik de beschrijving van ruim 30 meetblokken.
Op de site van Ross-Tech staat een algemene beschrijving van de functie van de meetblokken van de motor ECU maar die beschrijving gaat niet verder dan meetblok 161 terwijl ik op hogere bloknummers ook nog meetwaarden vind.
Ik heb ook de Duitse versie van VCDS gedownload om daarvan de labelfiles te kunnen bekijken en daar vind ik in de range van 1...161 een aantal beschrijvingen van meetblokken die niet in de Engelse versie voorkomen maar niet de meetblokken met nummers boven 161. Heeft iemand een idee wat de functie van deze meetblokken is of zijn het fake meetblokken die ik zie omdat misschien mijn kabel misschien niet 100% is. :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!