W8 Verlichting

Ik ga deze week de W8 verlichtingsmodule bestellen, maar wie kan deze plaatsen?
Volgens mij moet er namelijk ook nog een kabel getrokken worden naar de lichtschakelaar...
Wie o wie??
 
Haha! Ja stom!!!
Woon alleen in Den Haag, dus das een eindje crossen...
Maar krijg ook nieuwe velgjes en bandjes die gemonteerd moeten worden, dus dan is het wel de moeite waard misschien ;)
 
@mitchi3 Waar heb je deze besteld, als ik het vragen mag? :)

En @Johan & Bas, is montage veel werk?.

W8 verlichting is nice! Big Grin

Moet Maandag toch naar P&P dus dan kan ik gelijk vragen voor W8 ;)
 
Het is 1 kabeltje als het goed is ;) En dan moet alleen even je kap van de A-stijl los maar die trek je er zo vanaf :) De tweeter zit bij jou toch vast op de stijl en niet op de kap.
 
@ger Bij mij zit de tweeter op de stijl. Is dat af fabriek niet zo dan?.

@Johan Ik heb net even zitten kijken, maar het is toch niet plug & play?. De huidige verlichting unit lijkt een stuk groter dan W8.

Is er iemand op het forum die W8 verlichting heeft?
 
JeroenMPC zei:
@Johan Ik heb net even zitten kijken, maar het is toch niet plug & play?. De huidige verlichting unit lijkt een stuk groter dan W8.

waar baseer jij dat op dan? ik heb geen id hoe groot een originele is en hoe groot de w8 unit is.. maar zou toch moeten passen als ze het verkopen?!

wat kost zo'n unit eigenlijk? want ik kan die w8 leds in iedere unit zelf inbouwen mocht daar interesse voor zijn..
 
@Johan Ik kan de afmetingen niet vinden, maar op 't oog lijkt de W8 unit kleiner.

De W8 unit kost €55

Ik heb best interesse in die Ledjes als het er ongeveer hetzelfde uitziet.. waarom niet?.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!