Voorstellen VWPolo1989 - Polo 6R 1.2 TDI

Hallo,

Ik ben Kev woonachtig te Roermond, rij zelf een VW Polo 1.2 TDI met schade gekocht en moet nog gespoten worden als het dadelijk wat warmer weer is. Heb zelf H7 koplampen er in gezet voor beter licht.

Ik heb eens wat rond zitten scrollen op de pagina en alles gaat door elkaar en heb last van veel reclame toevoeging waardoor ik amper wat kan lezen... Klik ik het weg dat ik het niet wil zien omdat het van alles bedekt en krijg ik het nog 7 keer terug hebben hier meer forum leden last van ? Wat kan ik er tegen doen ?
 

Bijlagen

  • Polo Forum 1.jpg
    Polo Forum 1.jpg
    99.2 KB · Weergaven: 33
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Welkom!

Nu ben ik heel benieuwd hoe je de Polo hebt gekocht! Repareer zelf ook geregeld een schadeauto. vind t wel interresant werk namelijk!

veel veilige kms!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: VWPolo1989
Welkom,

De reclame is nodig voor het bekostigen van het forum, indien je premium lid word gaat dit weg.

 
  • Leuk
Waarderingen: VWPolo1989
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!