vwbc :: 2010 Volkswagen polo 6R 1.4 benzine - Starting winter works ...

Top 30 show en shine meeuwen
10556255_817385374947435_992703409661815970_n.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
dat geraakt allemaal all lang niet meer in een kast Big Grin , ik moet me een kamer gaan inrichten waar dat alles in kan samen met de modelwagens
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
zo terug van weg geweest Big Grin
De airide is er vanonder de tank en slangen liggen nog natuurlijk Big Grin
wagen terug maten uitbalanceren en op zijn winter slofjes, na 3 en half jaar weer hoog en droog rond rijden met de polo
hij kreeg zijn eerste keuring de dinsdag dus ze deden niet echt moeilijk , ze zagen naar de motor ruimte en knikte eens, er na stonden een 8 tal man wat verder te praten over de wagen hoorde ik, er na lichten na gezien en de vraag gehad alst origenele lichten waren ik zeg ja is van gti zo besteld ,
en toen de uitlaat opt keurings document dus dat hebben we ook weer, er na de wagen op de brug en toen vroeg die is deze verlaagd geweest en hoe lang zitte die veren en dempers er onder want die zijn nog zeer goed ik zeg , neen niks verlaagd dus see you tot over 2 jaar Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Tijd voor updates, 2DO LIST
- Brembo of polo Gti remklauwen met aangepaste schrijven en tromels - wat gekeurd word
- Bekleden Tankdop met vergulding
- Interieur Bekleding aanpassing, Borduring, extra parts bekleden, zonneklepjes plaatsen in alcantara
- motor ruimte motor steun verchromen en vergulden, motor houders vergulden
- Remschotel bekledings hoes
- .....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
de motorkap zal denk ik er ook aan moeten geloven.
Op de een of andere mannier stoort me de kap dus iets zegt me weg er mee op de events,
Maar ik heb geen zin om altijd een zware kap af te draaien en af te meten, dus dan hebben we 2 opties.
- Polyester kap
- carbone kap
Maar als het carbone word dan word deze toch gespoten in de carroserie kleur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
iemand ervaring tips omtrent het demontoren en het plaatsen van de rembekrachtiger ?
want ik heb er eentje bij een vw part sloop gehaald om deze te verchromen enz Big Grin
11118140_981642068521764_1522466959027344083_o.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
na lang niet meer hier te zijn geweest weldra weer wat fotos posten en updates van de polo, afgelopen jaar in juli sterfgeval gehad , dan is de zin wat zoek en gaan andere dingen voor op het tuning gebeuren,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!